וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה ליורובאסקט: נבחרת ישראל נוצחה על ידי סרביה 79:71

הנבחרת חסרה את עומרי כספי, לא הצליחה להפתיע את סגנית אלופת העולם, ואדלשטיין ושחקניו ספגו הפסד חמישי רצוף ונוצחו בכל משחקי האימון לקראת אליפות אירופה. ליאור אליהו בלט עם 14

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל אירחה הערב (ראשון) את נבחרת סרביה למשחק השני בין השתיים, ושוב ספגה הפסד, הפעם בתוצאה 79:71. היה זה משחק ההכנה האחרון של ישראל בארץ לקראת היורובאסקט שייפתח ב-5 בספטמבר, וארז אדלשטיין ושחקניו רשמו מאזן של 5:0 במשחקי האימון. אדלשטיין, שחוגג היום את יום הולדתו ה-54, קיווה לרשום ניצחון יוקרתי על סגנית אלופת העולם, אך עתה יצטרך להתכונן לטורניר ההכנה הנוסף של הנבחרת בקרואטיה לקראת האליפות.

דיאור פישר שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
לא הצליחו להפתיע את סרביה/קובי אליהו

מסגל הנבחרת נעדר הערב עומרי כספי, לאחר שלא חש בטוב במהלך המשחק בין הנבחרות אמש, וקיבל מנוחה היום. מי ששותף נגד הסרבים הוא דיאור פישר, שלא שיחק במשחק אתמול לאחר שלא התאמן מאמצע השבוע בשל התייבשות. פישר קלע נקודה אחת ב-14 דקות משחק, ואת קלעי הנבחרת הוליך ליאור אליהו עם 14 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עכשיו הפנים ליורובאסקט. דאוסן/קובי אליהו
גארד נבחרת סרביה מילוש תאודוסיץ'. קובי אליהו
ברבע הראשון סרביה לא הצליחה לברוח. תאודוסיץ'/קובי אליהו

רבע 1

הנבחרת פתחה עם גל מקל, רביב לימונד, שון דאוסן, ליאור אליהו ויניב גרין. סרביה פתחה עם שבע נקודות רצופות של רדוליצה, ואילו ישראל איבדה ארבעה כדורים בשתיים וחצי הדקות הראשונות. מקל וכדיר לא נתנו לסרבים לברוח והשוו ל-7:7. הסרבים הגיבו בריצת 2:10, אבל דקות טובות של אליהו מנעו בריחה וסרביה הוליכה 20:25 בתום הרבע הראשון.

גל מקל שחקן נבחרת ישראל (אמצע) עם ליאור אליהו, יוגב אוחיון. קובי אליהו
נאבקו על כל כדור. אוחיון, מקל ואליהו/קובי אליהו

רבע 2

יוגב אוחיון ודגן יבזורי נתנו לנבחרת רוח גבית בתחילת הרבע השני, וישראל צימקה ל-35:32. סרביה שיחקה פנימה בכל הזדמנות, ושמרה על יתרונה בזכות נקודות של קאליניץ' ומילוסבלייביץ', שהוליכו ריצת 3:12 וקבעו 36:47 לסרביה במחצית.

אליהו הוליך את קלעי הנבחרת במחצית הראשונה עם 12 נקודות, דגן יבזורי ויוגב אוחיון הוסיפו 6 כל אחד. ישראל קלעה 3 מ-6 מחוץ לקשת אחרי שאמש רשמה 2 מ-17 משלוש מול הסרבים. את הסרבים הוליך רדוליצה עם 11 נקודות.

ניקולה קאליניץ' שחקן נבחרת סרביה (ימין) מול ישראל. קובי אליהו
קאליניץ' מעל דאוסן/קובי אליהו

רבע 3

ביליץ' ובייליצה סיפקו נקודות לסרביה ברבע השלישי ומנעו מישראל להיצמד. דאוסן בלט בהתקפת הנבחרת באותן דקות, ויחד עם נקודות של אפיק ניסים ישראל הצליחה להישאר במשחק, ובתום 30 דקות סרביה הוליכה 53:63.

שון דאוסן, נבחרת ישראל. קובי אליהו
עינג את הקהל בכמה מהלכים יפים. דאוסן/קובי אליהו

רבע 4

ההתקפה של ישראל הייתה תקועה בחמש הדקות הראשונות של הרבע האחרון וסרביה הגדילה את יתרונה ל-58:73. בר טימור ורביב לימונד הכניסו קצת מהירות לנבחרת, אבל למרות אחוזים טובים משלוש ישראל לא הצליחה להתקרב ליריבתה, ששלטה לחלוטין בריבאונד והציגה משחק קבוצתי. בסיום סרביה ניצחה 71:79.

דגן יבזורי שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול סרביה. קובי אליהו
כמו במשחק הקודם, גם הפעם ישראל לא הצליחה להפתיע. יבזורי/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו לישראל: ליאור אליהו 14 נקודות, דגן יבזורי ושון דאוסן 9 כל אחד, גל מקל 8, רביב לימונד 7, יוגב אוחיון ובר טימור 6 כל אחד, אפיק ניסים 4, יניב גרין 3, אלישי כדיר ועוז בלייזר 2 כל אחד, דיאור פישר 1.

קלעו לסרביה: מירוסלב רדוליצה 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, זוראן ארצג 11, נמניה בייליצה, אוגניין קוזמיץ' וסטפן מרקוביץ' 9 כל אחד, מילוש תאודוסיץ' (6 אסיסטים), מרקו סימונוביץ', ניקולה קאליניץ' ודראגן מילוסבייביץ' 6 כל אחד, נמניה נדוביץ' 1.

אוהדי נבחרת ישראל בכדורסל. קובי אליהו
אוהדי הנבחרת ביד אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully