וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם יש מישהו שמעדיף שלא יבקרו אותו, שיישב בצד"

23.8.2015 / 6:54

שחקני האלופה מתרגלים למציאות החדשה עם יוקאנוביץ', שמבקר אותם פומבית וזוכה לגיבוי מהמועדון: "כולם צריכים לחיות עם זה". זהבי: "תפקידו לתת חוות דעת". איגייבור ובן חיים יהיו כשירים לבאזל

one

הביקורת הנוקבת שמטיח סלבישה יוקאנוביץ' כלפי שחקני מכבי תל אביב וכלפי התפקוד שלהם במשחקים כמו אתמול (שבת) ב-2:3 מול בני סכנין, מקובלת לגמרי על ראשי המועדון. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט החליטו הקיץ במכבי תל אביב לשנות גישה ולהפסיק לגונן על השחקנים בכל הזדמנות. מכבי תל אביב וג'ורדי קרויף עדיין שומרים על השחקנים ומנסים בכל דרך להשאיר את הכביסה המלוכלכת בקרית שלום, אבל בכל הקשור ליכולת של השחקנים תוך כדי משחקים, אין כוונה להיות צבועים וליפות את המציאות.

"כולם צריכים לחיות עם הביקורת של המאמן", אמר אמש גורם במכבי תל אביב. "המאמן לא יורד על שום שחקן באופן אישי ולא מבקר שחקנים על רקע אחר. הכל ענייני ומקצועי וכל הדברים מקובלים על המועדון. רק מי שלא משחק חסין מביקורת אז אם יש מישהו שמעדיף שלא יבקרו אותו, שיישב בצד".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מציאות חדשה במכבי תל אביב. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

הקפטן ערן זהבי התייחס אחרי המשחק גם הוא לדברי התוכחה של המאמן, בעיקר כלפי ההגנה של הקבוצה. "תפקידו של המאמן לתת חוות דעת אחרי המשחק במסיבת העיתונאים. ברור שאנחנו השחקנים יודעים שיש לנו איך ומה לשפר", אמר זהבי. תוך כדי המשחק אתמול נראה היה שזהבי ניגש למספר שחקנים ומדבר איתם. מהצד זה היה נראה כאילו הוא מנסה להסביר לשחקנים מה בדיוק המאמן מבקש, כדי שהוא פחות יכעס עליהם. הקפטן אמר על כך: "ברור שאני הולך לשחקנים תוך כדי משחק, מנסה להסביר ולעזור אבל לא ספציפית בגלל שהמאמן אמר משהו. אני חושב שאנחנו צריכים לדבר בינינו תוך כדי משחק וזה דבר חשוב".

בחזרה ליוקאנוביץ'. מכבי תל אביב כמעט שלא מספקת לסרבי שני משחקים ברצף בהם הוא יכול להתרווח ולחלק מחמאות. אתמול, כאמור, שוב הגיע זמנו לתת בראש. "לא אהבתי את המשחק שלנו, למרות שניצחנו ועל אף שפתחנו את העונה עם שלוש נקודות", אמר הסרבי. "לצערי לא היינו מספיק רעבים ולא היינו מספיק חזקים. אנחנו צריכים יותר תשוקה במשחק שלנו. בכדורגל מקצועני צריך כל הזמן לעבוד קשה ולהיות מרוכזים. אי אפשר לחפש בכדורגל רק ליהנות מהמשחק. אפשר ליהנות מהמשחק רק אחרי המשחק. אנחנו חייבים להשתפר כי לא יהיה לנו קל בליגה כאן. אנחנו נשחק בחודשים הקרובים בין אירופה לבין הליגה כאן ואם לא נראה אופי ולא נראה ליריב שאנחנו מכבי תל אביב, אז לא נצליח. אני לוקח כדוגמא את ערן זהבי ואני לא מדבר רק על השערים שהוא כבש. הוא בא לעבוד במגרש גם עם הכדור וגם בלי הכדור וזה לא סימן טוב עבורנו שרק הוא עשה את הדברים כמו שביקשתי".

עוד באותו נושא

יוקאנוביץ': "אנחנו לא מספיק טובים, רעבים וחזקים. אני צריך עוד תשוקה"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. ברני ארדוב
"תפקידו של המאמן לחוות דעה". זהבי/ברני ארדוב

יוקאנוביץ' היה מרוצה בכל זאת מדבר אחד והוא ששום שחקן לא סיים את המשחק פצוע. לפני המשחק בדק יוקאנוביץ' עם זהבי את היכולת שלו לשחק ואחרי שהקפטן אמר לו שהוא מרגיש בסדר גמור, החליט הסרבי להעלות אותו בהרכב על אף המשחק ביום שלישי מול פ.צ. באזל. "ערן בחור חזק והוא עבר את המשחק הזה טוב. אני משוכנע שהוא יהיה מאה אחוז כשיר ומוכן ביום שלישי, אבל זה לא ערן זהבי שמשחק מול באזל אלא כל הקבוצה". יוקאנוביץ' סיפר שהיו עוד שחקנים מהם היה מרוצה וציין את דור פרץ לו היה משחק טוב מאוד, מבחינת המאמן. "אני לא מתייחס לכל שחקן באופן אישי עכשיו. כולנו צריכים להסתכל על המראה ולהגיד אם נראינו טוב", סיכם יוקאנוביץ'.

כמה דקות לפני שיוקאנוביץ' ישב במסיבת העיתונאים, היה זה אלי כהן מאמן סכנין שישב על אותו כיסא והודה כי הכין את קבוצתו לכדורי הקרנות בהם טען כי למכבי תל אביב יש בעיה. השער השני שכבשה סכנין לימד עד כמה מכבי לא מצליחה להתגבר על בעיית הקרנות לחובתה. יוקאנוביץ' היה אמיתי ואמר: "יש לנו כרגע בעיה בכדורי הקרן. זה נכון. אנחנו מנסים למקם את השחקנים בכדורי הקרן כדי לא לספוג. כדורי קרן זה עניין של גישה. אתה צריך להיות חזק, לא לתת ליריב לדחוף אותך ברחבה אפילו שהוא יהיה יותר גבוה. אני טוען שהכי חשוב להיות גברים במגרש וגם בכדורי הקרן".

מאמן מכבי תל אביב החליף אתמול את עמרי בן הרוש ולא בפעם הראשונה. דומה שהמגן השמאלי של מכבי תל אביב נמצא בתקופה רעה מאוד. הוא איבד את הביטחון במשחק שלו וכבר צצות להן ידיעות על כך שג'ורדי קרויף יביא לבסוף מגן שמאלי זר ולאו דווקא חלוץ.

יוקאנוביץ' עדכן כי נוסא איגייבור וטל בן חיים שלא שותפו אתמול בגלל שלא חשו בטוב מסיבות שונות, אמורים להיות כשירים למשחק מול באזל.

עומרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
שוב הוחלף. בן הרוש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully