וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "אנחנו לא מספיק טובים, רעבים וחזקים. אני צריך עוד תשוקה"

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את יכולת שחקניו בניצחון על סכנין, "חייבים להיראות אחרת נגד באזל, כרגע רק זהבי עובד ללא הכדור ואיתו, זה לא סימן טוב". אלי כהן: "התוצאה לא משקפת". באזל ניצחה בליגה

צילום: ניב אהרונסון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
פתחו ברגל ימין/ברני ארדוב

מכבי תל אביב פתחה את עונת 2015/16 עם ניצחון 2:3 על בני סכנין, אך הזיעה לא מעט עד שהשיגה את שלוש הנקודות. הטראבליסטית נקלעה לפיגור מוקדם משער של ז'אורז'יניו, אך נעזרה בצמד של ערן זהבי ושער של טל בן חיים כדי לעלות ל-1:3 לפני שויאם עמאשה צימק בדקה ה-90, ובסיום הצהובים ניצחו 2:3. בדקה ה-87 ניקולה מיטרוביץ' פגע בחאלד חלאיילה ללא כדור והורחק, והוא יחמיץ את המשחק מול הפועל באר שבע.

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ': "חשוב להתחיל עם ניצחון, אבל אני לא יכול להיות מרוצה מההופעה שלנו. היו הרבה טעויות, טעויות שלא כפו עלינו, ואנחנו צריכים לשחק ברמה גבוהה יותר. המשחק נגד באזל חשוב לנו, אנחנו רוצים להגשים את החלום, ואנחנו חייבים להיראות אחרת במשחק נגד באזל כי ביכולת הזאת זה לא יספיק.

"אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, להראות יותר מוטיבציה, בכדורגל מקצועי צריך לעשות הכול, לנצח ולעבוד קשה ואם יש לך מזל אתה חוגג ניצחון", הוסיף יוקאנוביץ', "בכדורגל לא באים ליהנות במשחק, זה לא משחק ילדים, צריך לעבוד קשה".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"צריכים להיות יותר מרוכזים, להראות יותר מוטיבציה". יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

יוקאנוביץ' הוסיף ש"אנחנו לא מספיק טובים, רעבים וחזקים. אני צריך עוד תשוקה למשחק. כדורגל מקצועני דורש עבודה קשה וריכוז, ואין מקום לנהנתנות.

"המצב שבו אנחנו נמצאים, כשאנחנו משחקים פעמיים בשבוע יקרו עוד הרבה, אם נעשה טעויות ונחלק מתנות, ולא נראה שאנחנו מכבי תל אביב לא יהיה טוב. כרגע רק ערן זהבי עובד ללא הכדור ואיתו, זה לא סימן טוב ועבורנו זה לא טוב. זו שאלה של ווינריות או לא. אם אתה רוצה לנצח משחקים חשובים, אתה צריך לעבוד מהרגע הראשון ועד האחרון. ערן שיחק את המשחק במלואו ואין לו בעיות. אני בטוח שהוא יהיה מאה אחוז ביום שלישי וייתן את כולו. מכבי היא לא רק ערן.

"דור פרץ שיחק פנטסטי, אך מכבי כקבוצה צריכה להשתפר. אפשר לנתח את כל השחקנים, אך באופן כללי אנחנו צריכים להתסכל במראה ולהבין שכל שחקן חייב לעשות את העבודה שלו בכל עמדה בשדה. צריך להיות אגרסיבים בכל זמן המשחק וזו גישת המשחק שאני רוצה לראות וגישת המשחק שאני מאמין בה, תהיה חזק, תהיה גבר על המגרש. אף אחד לא ידחוף אותי כי הוא יותר גבוה. לכולנו יש מקום לשיפור. העונה נשחק יותר מבעונה שעברה, ואני צריך קבוצה מלאה, שתהיה מוכנה לייצג את החולצה של מכבי תל אביב.

"נתתי מנוחה לשחקנים שאני מצפה שיהיו כשירים למשחק בשלישי, לגבי האדום של ניקולה, הוא ניסה לעשות תאקל אסטרטגי, זה לא הלך כי השופט ראה זאת בחומרה מדי".

מאמן בני סכנין אלי כהן: "אני מאוד מאוכזב, הגענו לשלושה-ארבעה מצבים ממש טובים, שיחקנו עם הרבה ביטחון, סגרנו יפה בהגנה, יצאנו למתפרצות, התוצאה לא משקפת, אבל זה הכדורגל. כשאתה לא מבקיע אתה סופג".

זהבי חוגג עם יצחקי/ברני ארדוב

באזל שמרה הערב על המאזן המושלם שלה בליגה השוויצרית כשניצחה 1:3 בחוץ את לוגאנו. רק ארבעה משחקני ההרכב שפתח ב-2:2 מול מכבי תל אביב ביום רביעי פתחו הפעם, כשדוידה קאלה הבקיע צמד (11 ו-48) ומוחמד אלנני (42) מחקו פיגור מוקדם והרגיעו מעט את אורס פישר לקראת הגומלין בבלומפילד ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully