וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:1 את לאס פלמאס

הקבוצה של דייגו סימאונה לא הרשימה מול העולה החדשה, אך ניצחה בזכות שער מקרי של גריזמן בבעיטה חופשית (16). אספניול ניצחה באותה תוצאה את חטאפה. ראיו וייקאנו - ולנסיה 0:0

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. AP
גירדו ניצחון. שחקני אתלטיקו חוגגים/AP

הליגה שסיפקה לאירופה את שתי האלופות האחרונות שלה, הליגה הספרדית כמובן, פתחה אתמול (שישי) עונה חדשה עם 0:0 מאכזב בין מלאגה לסביליה בדרבי האנדלוסי. גם משחקי הערב לא סיפקו שערים למכביר, אך אתלטיקו מדריד צלחה את מחזור הפתיחה עם 0:1 ביתי ולא מרשים במיוחד מול לאס פלמאס העולה החדשה. אספניול גברה באותה תוצאה על חטאפה. לה קורוניה וסוסיאדד נפרדו ב-0:0. גם המשחק בו אירחה ראיו וייקאנו את ולנסיה הסתיים ללא שערים.

שחקן אתלטיקו מדריד, אנטואן גריזמן, חוגג. רויטרס
המשיך מאיפה שסיים. גריזמן/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לאס פלמאס 0:1

אלופת 2013/14 פתחה את העונה עם משחק הכי קל שהייתה יכולה לבקש, אבל גירדה ניצחון לא ממש מרשים. ג'קסון מרטינס ופיליפה לואיס שהצטרפו העונה לקבוצה עלו ב-11 של דייגו סימאונה, כשלוסיאנו וייטו וגם פרננדו טורס נותרו על הספסל, אבל אנטואן גריזמן שנתן עונת בכורה נפלאה אשתקד כבש את שער הניצחון כבר אחרי 16 דקות. הקשר הצרפתי בעט כדור חופשי חלש שפגע בשחקן והטעה את שוער האורחים וחדר פנימה. חואן ואלרון, הקשר האגדי בן ה-40 של לאס פלמאס נכלל בסגל וישב על הספסל אך לא שותף מול האקסית. בדקה ה-90 קוקה כמעט הכפיל את היתרון, אבל כדור חופשי שלו נעצר בקורה. אתלטיקו פותחת את העונה עם משחק שממנו היא תיקח רק את הניצחון, אך ספק אם היכולת הזו תספיק למחזור הבא שבו היא תתארח למשחק חוץ קשה מאוד אצל סביליה אלופת הליגה האירופית.

ראיו וייקאנו - ולנסיה 0:0

העטלפים סיפקו הצגה ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות מול מונאקו וינסו לצלוח את הגומלין בנסיכות בשלישי הקרוב. בין לבין, הם הגיעו לבירה למשחק מול ראיו אשר הסתיים ללא שערים, כאשר נונו ערך חילופים רבים בהרכב שלו כדי לתת מנוחה לשחקני מפתח כמו פאקו אלקאסר ורודריגו שנותרו על הספסל וסופיאן פגולי שלא נכלל בסגל - השלושה שכבשו את השערים ב-1:3 על מונאקו.

מלאגה - סביליה 0:0

דרבי אנדלוסי חם הוציא לדרך את העונה, אבל סביליה, שקיוותה להתגבר על פצעי ההפסד בסופרקאפ האירופי והשישייה שספגה מיד לאחר מכן, עדיין לא יכולה להכריז שהיא יצאה לדרך חדשה. שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות שלהן, אבל הן שלחו את הצופים הביתה מבלי לראות שערים.

הקבוצה של חאבי גרסיה הייתה מסוכנת יותר בפתיחה. בדקה ה-11 סרג'י דרדר הפציץ מרחוק, אבל בטו השוער הדף. ואז הגיעו הדקות, או יותר נכון ההחמצות, של קווין גמיירו שהיה חייב להבקיע לפחות פעם אחת בשתי ההזדמנויות שלו. בדקה ה-16 חוסה אנטוניו רייס הוציא כדור רוחב מצד שמאל ומצא את גמיירו פנוי, אך הבעיטה של הצרפתי מחמישה מטרים הלכה החוצה. שתי דקות עברו, כשגם הפעם הוא קיבל מרייס, אבל הפעם הבעיטה שלו הלכה מעל השער במצב קורץ נוסף להכניע את קמני.

בדקה ה-30 מלאגה רשמה החמצה משלה. דוז'ה קופ שהשתחרר בתוך הרחבה סיים עם בעיטה שטוחה למרכז השער, אבל בטו הדף עם הרגל. בדקה ה-54 ארתור בוקה ממלאגה הראה את היכולות הנפלאות שלו כשהוא פינה את עצמו לבעיטה סמוך לרחבה, וסיים עם בעיטה שפספסה את המסגרת בסנטימטרים בודדים. סביליה סיימה את המשחק בעשרה שחקנים אחרי שסטיבן אנזוני ספג כרטיס צהוב שני.

משחקים נוספים:

אספניול - חטאפה 0:1
לאספניול: סלבה סביליה (3)

דפורטיבו לה קורוניה - ריאל סוסיאדד 0:0

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully