וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.8: "צ'לסי מוכנה לשבור את הבנק בשביל פוגבה"

באנגליה מדווחים שמוריניו עדיין לא סיים את הרכש ולא מוותר גם על סטונס. אלן חלילוביץ' עבר לחיחון בהשאלה, יונייטד חוזרת לאופציית בייל, ריאל השאילה את אסנסיו לאספניול, דסטרו בבולוניה

רויטרס

העברות

* ריאל מדריד הודיעה שפפה האריך את חוזהו במועדון עד 2017. חוזהו של הבלם אמור היה להסתיים בסוף העונה הקרובה, אבל הבלאנקוס הציעו לו חוזה לעונה נוספת.

* ריאל מדריד השאילה לאספניול את הקשר הכשרוני מרקו אסנסיו. הבלאנקוס רכשו אותו ממאיורקה לפני שנה תמורת 3.5 מיליון יורו ובעונה שעברה הוא נשאר בקבוצה מהאיים הבאלריים בהשאלה.

* קשרה של ברצלונה, אלן חלילוביץ' בן ה-19, עובר רשמית בהשאלה לספורטינג חיחון. חלילוביץ' אמור היה לעבור לפורטוגל, אבל העדיף להישאר בספרד.

* רכש משמעותי לבולוניה שחזרה לסרייה א': החלוץ מתיאה דסטרו נרכש מרומא תמורת 6.5 מיליון יורו. הרוסובלו החתימו גם את הקשר האחורי מרקו קרימי, שהגיע אליהם בהעברה חופשית מלטינה מליגת המשנה.

* דפורטיבו לה קורוניה שאלה מבנפיקה את החלוץ ג'ונתן רודריגס (22). לגליסיאנים אופציה לרכוש את האורוגוואי הבינלאומי בסוף העונה.

* סנט אטיין השאילה לסמארה את שחקן הכנף יוהאן מולו. לקבוצה הרוסית אופציה לרכוש בסוף העונה את הצרפתי בן ה-26.

* אוגסבורג מצאה מחליף למגן השמאלי באבה רחמן, שנמכר לצ'לסי: קונסטנטינוס סטפילידיס. הבווארים שילמו לבאייר לברקוזן 2.5 מיליון יורו על היווני בן ה-21.

* קייל אבסיליו חזר לאנגליה. הקשר ההולנדי בן ה-21, ששיחק שלוש שנים בקבוצות הנוער והמילואים של ארסנל, הושאל מטוונטה לנוטינגהאם פורסט.

* ג'נארו גאטוסו מונה למאמן פיזה מהליגה השלישית באיטליה. שחקן העבר האיטלקי (37) אימן בשנתיים האחרונות גם את סיון, פאלרמו ואופי כרתים.

* העברה מסקרנת בליגת המשנה באנגליה: פולהאם רכשה מבולטון את הבלם האמריקני טים רים. הקוטג'רז שילמו על השחקן בן ה-27 כ-1.7 מיליון ליש"ט.

* קצת אחרי שמכרה את רים לפולהאם, בולטון החתימה בהעברה חופשית את המגן הימני פרנצ'סקו פיסאנו. האיטלקי בן ה-29 שיחק ב-11 השנים האחרונות בקליארי.

* ליל השאילה לדניפרופטרובסק את הקשר-חלוץ הקוסטה ריקני ג'ון חיירו רואיס. בעונה שעברה הוא הושאל לאוסטנד הבלגית ובמדיה כבש 6 שערים ובישל 5 נוספים.

* ויאריאל השאילה לאייבר את הבלם הסרבי אלכסנדר פאנטיץ'. זו עונה שנייה ברציפות שפאנטיץ' (23) עוזב בהשאלה, אחרי שב-2014/15 הוא שיחק בקורדובה.

* אחרי מו"מ ארוך ומייגע, מתיו דוהמל עבר מקון ללה האבר מליגת המשנה בצרפת. החלוץ שחתם לארבע שנים, היה על הכוונת של מכבי חיפה.

* חלוץ נוסף שהוזכר בקיץ כמועמד למכבי חיפה (ולמכבי תל אביב), ראול רוססקו, הצטרף לעולה החדשה לליגה הראשונה בטורקיה, עוסמנליספור. הרומני חתם לשלוש שנים אחרי שקיבל שחרור מסביליה.

קשר יובנטוס פול פוגבה מאוכזב. GettyImages
מאלופת איטליה לאלופת אנגליה? פוגבה/GettyImages

שמועות

* "דיילי סטאר" דיווח אמש שאחרי החתמת פדרו, צ'לסי תגביר את המאמצים לרכוש את ג'ון סטונס ופול פוגבה. על פי הצהובון, אלופת אנגליה "תשבור את הבנק" ותהיה מוכנה להשקיע 100 מיליון ליש"ט כדי להנחית את השניים לפני תום מועד ההעברות.

* סביליה שתשחק העונה בליגת האלופות, מגלה עניין רב בחלוץ יובנטוס, פרננדו יורנטה. אלופת איטליה תשמח לשחרר את הבאסקי גבה הקומה ובסביליה רואים בו מחליף ראוי לקרלוס באקה שנמכר למילאן.

* לוקאס לייבה שאיבד את מקומו בליברפול, אמור להיות מושאל לבשיקטאש. הטורקים ככל הנראה יעגנו בחוזה שלהם מול ליברפול, אופציה לרכוש אותו בקיץ הבא.

* טוטנהאם מקווה להחתים שני שחקנים בשבוע וחצי שנותר עד סגירת חלון ההעברות. על הכוונת עדיין נמצאים סיידו בראהינו (ווסט ברומיץ'), ויקטור ווניאמה (סאות'המפטון) ובריל אמבולו (פ.צ באזל).

* "דיילי מייל": אחרי שגם פדרו ברח, לואי ואן חאל לחוץ ודורש מיונייטד להסתער מחדש על גארת' בייל, שממשיך להיות לא מרוצה בריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully