וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: קאליף וואייט חתם לעונה נוספת

20.8.2015 / 11:20

סגנית האלופה ממשיכה לשמור על המשכיות והחזירה את הגארד האמריקאי (24, 1.93) שעל המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. הקבוצה חסרה זר אחד על מנת להשלים את הסגל

one

הפועל אילת החתימה היום את הגארד האמריקאי קאליף וואייט לעונה נוספת. על חידוש המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה השבוע בוואלה ספורט. עם סיום העונה שעברה, ההערכות בקרב הקבוצה הדרומית היו שהגארד לא ימשיך לעונה שנייה, שכן מספר קבוצות באיטליה, רוסיה וטורקיה הביעו בו עניין, אך ככל שחלף הקיץ הבינו בצוות המקצועי של סגנית האלופה כי ייתכן מאוד שהשחקן לא מצליח לאתר את החוזה אותו דרש, והגבירו עליו את הלחצים שבסופו של דבר הובילו להישארותו.

וואייט (24, 1.93) החל את לימודיו בטמפל בעונת 2009/10 אך לא קיבל יותר מדי דקות משחק בעונתו הראשונה. את הפריצה עשה בתחילת עונת 2010/11, והמשיך לשנתיים נוספות נהדרות כשבשיאו רשם בעונת 2012/13 20.5 נקודות, 4 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. אחרי שהרשים בליגת הקיץ במדי פילדלפיה ונחתך ממחנה הקבוצה באוקטובר הליגה לליגה הסינית לקבוצת גואנדונג ועזב בחודש ינואר כדי לסיים את העונה בספרינגפילד מליגת הפיתוח בה רשם 16.2 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. העונה הגיע לאילת ורשם 15 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק בליגה, כשבפלייאוף, למרות משחק מדהים נגד מכבי חיפה אז קלע 35 נקודות, ירד בממוצעיו ורשם 13.8 נקודות ו-3.4 אסיסטים למשחק.

אריק שיבק, לצד הנהלת אילת, הצליחו על בסיס רחב מהסגל שהוביל את הקבוצה בעונה שעברה לגמר סל. אפיק ניסים ואלישי כדיר חתמו על חוזים חדשים לשנתיים נוספות, עמית שמחון המשיך לעונה שנייה וקווין פאלמר האריך את חוזהו לעונה שלישית. הקבוצה צירפה עד כה שלושה שחקנים חדשים - שלומי הרוש מהפועל חולון, רם אליאספור ממכבי אשדוד והפורוורד האמריקאי סי ג'יי לסלי שחתם השבוע.

שחקן הפועל אילת, קאליף וואייט. ברני ארדוב
נשאר באילת. וואייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully