וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרים: הפועל אילת עושה מאמצים להשאיר את קאליף וואייט

11.8.2015 / 9:26

הגארד האמריקני, 24, 1.93 מטר, ניהל מגעים עם כמה קבוצות באירופה, אבל אלו לא הבשילו לכדי חתימה ובפיינליסטית מאמינים שאפשר להשאיר אותו. בעונה שעברה קלע 14 נקודות למשחק

שחקן הפועל אילת קאליף וואייט. מגד גוזני
שיבק מאוד רוצה לראות אותו ממשיך. וואייט/מגד גוזני

הפועל אילת ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת העונה הבאה, ולוואלה ספורט נודע הבוקר (שלישי) כי הקבוצה של אריק שיבק עושה מאמצים להשאיר את קאליף וואייט לעונה שנייה. אנשי אילת שמרו על קשר רציף עם הגארד הנהדר, שהיה מהגורמים הישירים להגעה לגמר הפלייאוף בעונה שעברה. בשבועות האחרונים האפשרויות של השחקן באירופה הלכו והצטמצמו, וההערכות הן כי קיים סיכוי ממשי שיבחר להמשיך באילת.

וואייט בן ה-24, 1.93, העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 15 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק בליגה. בפלייאוף המספרים הללו ירדו מעט ל-13.8 נקודות ו-3.4 אסיסטים, למרות משחק מדהים נגד מכבי חיפה אז קלע 35 נקודות.

אריק שיבק הצליח לשמור על בסיס רחב מהסגל שהוביל את הקבוצה בעונה שעברה לגמר סל. אפיק ניסים ואלישי כדיר חתמו על חוזים חדשים לשנתיים נוספות, עמית שמחון המשיך לעונה שנייה וקווין פאלמר האריך את חוזהו לעונה שלישית. הקבוצה צירפה עד כה שני שחקנים חדשים - שלומי הרוש מהפועל חולון ורם אליאספור ממכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully