וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "כולם עבדו כמו משוגעים, אני בסך הכול זה שהבקיע"

מכבי תל אביב השיגה 2:2 פנטסטי בבאזל, הכוכב שכבש צמד: "בשביל להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות צריך לסבול". יוקאנוביץ': "זהבי שוב עשה את ההבדל", בן חיים: "השער שלו לפנתיאון"

רויטרס

במכבי תל אביב נרשמה שמחה גדולה אחרי ה-2:2 נגד פ.צ באזל, הערב (רביעי) בשווייץ. ערן זהבי - מי אם לא הוא - כבש שני שערי חוץ יקרים, כולל אחד בדקה ה-96 ועכשיו האלופה הישראלית כבר לא אנדרדוג. ביום שלישי הבא, בבלומפילד, מכבי תל אביב תארח את באזל למשחק הגומלין ותנסה להשלים את העבודה ולעלות בפעם השנייה בתולדותיה לשלב הבתים של ליגת האלופות.

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. רויטרס
"זהבי? הוא הישראלי הכי טוב". יוקאנוביץ'/רויטרס

"זו רק המחצית, אבל הבאנו את המשחק לתל אביב ואלו חדשות טובות", סיכם מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', "אני לא חושב שיש לנו יתרון. אנחנו רק במחצית הדרך, אבל עשינו משהו חשוב ומיוחד. אני חוזר ואומר שהדבר החשוב הוא שהבאנו את ההכרעה לבית שלנו. יהיה אצטדיון מלא, 30 ומשהו מעלות, לחות גבוהה. זהבי? הוא הישראלי הכי טוב והוא שוב עשה את ההבדל. פתיחת העונה שלו פנטסטית".

יוקאנוביץ' הוסיף: "לא שיחקנו מבריק היום, אבל עבדנו ביחד והבקענו גול חשוב מאוד. אני בטוח שתהיה אווירה נפלאה בתל אביב. נצטרך לשחק חכם בגומלין כדי לעשות את הצעד האחרון והחשוב. באזל קבוצה טובה, אבל אנחנו לא נתנו להם להגיע להרבה מצבים".

ערן זהבי שנפגש עם פאולו סוזה, שרצה אותו בבאזל בשנה שעברה, שאמר: "היו דיבורים על זה, אבל אני שמח איפה שאני נמצא, במועדון שמעריך אותי והשחקנים מפרגנים לי. אני עוזר להם והם עוזרים לי. שום דבר עדיין לא נגמר, שיחקנו מול קבוצה טובה מאוד, אבל נתנו הכול והגיעו לנו לצאת עם משהו מהמשחק הזה. שמח שהשגנו תוצאה טובה. לא נתנו לשער המאוחר שלהם להשפיע, דבקנו בדרך שלנו וכולם ללא יוצא מן הכלל עבדנו בצורה מטורפת. כל הקבוצה נתנה משחק הגנה מצוין. זה לא רק אני, תפרגנו לכולם. אני בסך הכול זה שכבש את השערים. בשביל להגיע לשלב הבתים צריך לסבול, גם בבלומפילד יהיו רגעים קשים, אבל בשביל ליגת האלופות צריך לעבור את הרגעים האלה. עם עוצמות, ביחד".

עוד באותו נושא

מוק' ליגת האלופות: מכבי תל אביב סיימה ב-2:2 מול באזל, צמד ענק לזהבי

לכתבה המלאה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג את שערו השני מול באזל. רויטרס
"בשביל ליגת האלופות צריך לעבור את הרגעים האלה". זהבי/רויטרס

הבלם טל בן חיים: "משחק קשה מאוד, אני שמח שהוכחנו אופי ובדקה האחרונה ערן הכניס גול לפנתיאון. הוא שחקן גדול. לי באופן אישי היה משחק פחות טוב היום, אבל זה חלק מהמשחק והפנים למשחק הבא. הפנדל? הוא הקדים אותי, זה חלק מהמשחק. הגומלין אצלנו בבית, עם הקהל שלנו. רצינו להעביר את ההכרעה לבלומפילד, אבל זה רק חצי הדרך. יש לנו מטרה לעלות ונעשה הכול כדי להגשים אותה".

החלוץ טל בן חיים הוסיף: "אני גאה שהייתי חלק מהמשחק הזה, אני גאה בחבריי לקבוצה. הציפיות לא מעניינות אותנו עכשיו, מעניין אותנו להשלים את המשימה. אנחנו צריכים לעבור קבוצה שהיא פייבוריטית מולנו וכדי לעבור אותה, כל אחד צריך לתת 100% מעצמו. אנחנו מורידים בפני ערן את הכובע, אנחנו גאים ושמחים שיש לנו שחקן כזה איתנו בקבוצה. מה שהוא עשה היום מדהים. ערן יודע שללא החברים שלו לקבוצה הוא לא היה מצליח לעשות את מה שעשה, השער הראשון והשני לא הגיעו מהשמיים, הם הגיעו משני בישולים. ערן יודע שאנחנו קבוצה וזה כך בטוב וגם ברע".

לקראת הגומלין שייערך בבלומפילד אמר החלוץ: "ברור שבלומפילד בשבילנו זה יתרון כמו שהמשחק היום היה יתרון בשבילם. אני שמח שנשחק בבלומפילד ואני מקווה שגם כשנשחק בשלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית, נשחק בבלומפילד".

גל אלברמן: "ניסינו להיצמד לתכנית המשחק שלנו, לא לאבד את המיקום שלנו וזו היתה התוכנית שלנו. היו לנו כמה הזדמנויות לצאת למתפרצת בדקות האחרונות ואנחנו שמחים שזה הסתיים ככה. צריך לזכור שמדובר ביריבה ברמה גבוהה, עמדנו מולם בצורה טובה. גם קבוצתית עבדנו הגנתית בצורה טובה בסך הכל. קשה מאוד למנוע מצבים לאורך 90 דקות מול קבוצה כזו עם איכויות".

"הניסיון שלי מראה שכמו שלא הורדנו את הראש אחרי ההפסד מול פלזן בישראל, כך לא נצא בחגיגות אחרי המשחק הזה. יש לנו עוד הרבה עבודה בגומלין".

אבי ריקן: "כולם ראו שבאזל קבוצה ברמה גבוהה מאוד. נצטרך להגיע מוכנים למשחק השני, זה לא יהיה פשוט. השתלבתי מהר בקבוצה, אני מכיר את כולם ומנסה ליישם את מה שהמאמן מבקש ממני. לפני המשחק אמרו שבואו ננסה להוציא תוצאה טובה. נצטרך לעבוד קשה וצריך לחכות".

שוב היה שם בשביל מכבי תל אביב ובענק, זהבי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully