וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בבאזל: "נוסא איגייבור חי את החיים בקצב שונה"

הקשר הפך לבאנקר, ומוכן למשימה ("לא הייתי בליגת האלופות, יודע שבארץ מחכים לתוצאה טובה"), החברים אוהבים את הגישה. העירנות של זהבי, הביקור של דאבור וסגירת המעגל של לוני. יניב טוכמן מדווח מבאזל

ShutterStock

מכבי תל אביב נחתה בשעות הצהריים (שלישי) בבאזל, לקראת המשחק הראשון בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות מול אלופת שוויץ.

מונס דאבור הגיע לבקר את השחקנים

במהלך הטיסה, נוסא איגייבור היה במצב רוח מרומם. כל שחקן של מכבי תל אביב קיבל שלושה מושבים להתרווח, אבל הניגרי ריכז סביבו לא מעט תשומת לב. חבוש בכובע צהוב הוא נראה אחרת לגמרי. שונה כל כך מהשחקן שרק לפני פחות משנה ירד מהדשא בסמי עופר כשמספר אוהדים בצהוב מקללים אותו וגורמים לו לאבד עשתונות ולסמן לעברם אצבע משולשת. "אנחנו מוכנים למשימה", ירה איגייבור לעבר העיתונאים. "מרגישים חזקים וגם קצת מתרגשים לקראת המעמד. מעולם לא הייתי בליגת האלופות, רק בליגה האירופית ואני יודע כמה אנשים מחכים בארץ לתוצאה טובה".

איגייבור המושמץ הפך עם הזמן לבאנקר אצל פאקו וגם סלבישה יוקאנוביץ' חושב שמדובר באחד מהחשובים בקבוצה. הסרבי בניגוד לבאסקי מבקש ממנו יותר התקפה ואם הוא יהיה יותר מרוכז מול השער, יהיו שם הרבה גולים בעונה הקרובה.

השחקנים אוהבים אותו כי הכל אצלו תמיד במצב צבירה אחר. "הוא רואה את החיים אחרת", מספר אחד השחקנים סביבו. "חי אותם בקצב שונה. למכבי הוא מוסיף המון כוח. יהיה לך תמיד קשה להוציא לו את הכדור מהרגל, בטח כשהוא ייתן לך כתף". לאיגייבור יהיה תפקיד מרכזי מחר בסט. יקוב פארק. מכבי רוב הזמן תתגונן. ממנו מצפה יוקאנוביץ' להחזיק את הכדור באמצע ולהתקדם לאזורים המסוכנים בכדי לגנוב איזה גול.

עוד באותו נושא

טל בן חיים בראיון בלעדי: "צ'לסי זה פצע שלא יגליד"

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
המצטרף החדש שלומי אזולאי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

מלבד השחקנים היו על הטיסה גם מספר אוהדים מתא הכבוד. לוני הרציקוביץ' היה ביניהם. הוא הגיע עם הבן. את סגירת המעגל הכי גדולה עשה עם טל בן חיים הבלם. לפני 14 שנים הם היו במטוסים כאלה כשהרציקוביץ' היה בעל הבית ובן חיים כישרון צעיר ומבטיח שעלה מהנוער. שניהם הסכימו שתוצאה של 2:2 שהושגה בזאגרב מול דינמו באחד המשחקים הראשונים של בן חיים בבוגרים, תהיה יותר ממושלמת.

בקדמת המטוס ישב ג'ורדי קרויף. הוא עלה כמעט ראשון לטיסה וחיכה ליוקאנוביץ' ומרטין ביין שיצטרפו אליו לשורה הראשונה. "לא ראיתי את המשחק של ברצלונה נגד בילבאו", עדכן. "מקווה שיפתחו את הליגה יותר טוב". מהשאלות על החלוץ הזר שעוד לא הגיע, הוא מנסה להתחמק. במכבי מסבירים כי אם הוא היה רוצה ומשוכנע שעלה על המועמד המתאים, הוא כבר היה סוגר.

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב עם לוני הרציקוביץ'. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
סגירת מעגל. טל בן חיים ולוני הרציקוביץ'/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

בינתיים צריכים בקבוצה להסתפק במה שיש ומול ויקטוריה פלזן זה עבד. בעיקר מהרגליים של זהבי. "נרדמתי מאוד מוקדם", הסביר זהבי מדוע אינו עייף כמו שלומי אזולאי, דור פרץ וחביב אוחיון שתפסו חרופ עמוק כמה שורות מאחור. "עכשיו כשאני אבא לשלושה, יש הרבה מטלות וצריך לישון מוקדם בלילה כשזה אפשרי". אחד מאנשי מכבי החזיר כנגד: "העיקר שהוא יהיה עירני מול השער גם בבאזל. זה מה שחשוב".

פעמיים הפסידה מכבי לבאזל בסט. יקוב. לפני התוצאות העגומות אלה היו הופעות די מבישות. מכבי התבטלה בפני השוויצרים, איבדה אינספור כדורים ולא הייתה מרוכזת. איש במטוס לא היה מוכן לחתום על הופעה שונה מחר, אבל למרות הפתיחה הצולעת בארץ קיימת אופטימיות זהירה שהפעם אפשר להפתיע.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
"נרדמתי מהר מאוד". ערן זהבי/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully