וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: "חוק לנדסברג" יידחה לפחות בעונה אחת

דירקטוריון מנהלת ליגת העל אישר את התקציב והדוחות הכספיים, והחליט על הקמת ועדה מקצועית שתדון בשינויים, בין היתר ב"חוק הצעירים", אך רק החל מעונת 2016/17. הגרלת המשחקים נקבעה ל-27 באוגוסט

מנהלת ליגת העל בכדורסל ערכה היום (שלישי) ישיבה בה אושרו הדוחות הכספיים של העונה שעברה ותקציב המנהלת לקראת העונה הבאה. הנושא החם שהיה אמור לעלות לדיון הוא שאלת "חוק הצעירים" שחזרה למרכז הבמה לפני כשבועיים בניסיון לשנותו באמצעות דואר אלקטרוני.

בישיבה עצמה הנושא לא עלה לדיון מעמיק, ונקבע כי תוקם ועדת מנהלת מיוחדת לנושאים מקצועיים שתכלול את יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, יו"ר בני הרצליה אלדד אקוניס יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן ויו"ר הנהלת ליגת העל שמואל פרנקל והם ינסו לגבש רעיונות מקצועיים שיחולו רק מעונת 2016/17.

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תוקם ועדה. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

משמעות הקמת הועדה הזאת היא שבאופן סופי ניסיון השינוי ב"חוק הצעירים" לא ייצא לפועל כבר העונה. כזכור, בעקבות פנייה של מכבי אשדוד ומאמן הפועל אילת אריק שיבק, בדקו במנהלת הליגה מול הקבוצות האם קיימת התנגדות לשנות את התאריך בו נחשב שחקן לבן 22 או 25 משבועיים מתום הליגה ל-1 לינואר. באמצעות המהלך הזה יכלה מכבי תל אביב לרשום את סילבן לנדסברג כשחקן צעיר, ולמנוע מצב בו שחקן ישראלי מעל גיל 25 לא יתלבש בכל משחק.

כמו כן, הודיעו בישיבה כי הגרלת משחקי ליגת העל לעונת 2015/16 תיערך ב-27 לאוגוסט בתל אביב. כזכור, שיטת המשחקים בעונה הסדירה תישאר כפי שהייתה העונה - שלושה סיבובים מלאים, כשבסיומם הקבוצה במקום האחרון יורדת לליגה השנייה, והקבוצות במקומות הראשון עד השמיני משחקות רבע גמר פלייאוף בשיטת הטוב מחמישה משחקים. המנצחות בחצי הגמר יפגשו העונה בפיינל פור, שחוזר לכדורסל הישראלי אחרי הפסקה בת שלוש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully