וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די קאניו: "באלוטלי משתמש בכדורגל בשביל להפוך לסלבריטי"

חלוץ העבר האיטלקי ביקר את בן ארצו שעתידו לוט בערפל: "השדים בתוך הראש שלו. מוריניו קלט אותו מהרגע הראשון ואמר שאי אפשר לשנות את הבחור הזה. אפילו מאנצ'יני כבר לא רוצה אותו"

one

עתידו של מריו באלוטלי לוט בערפל. החלוץ האיטלקי לא נמצא בתכניות של ליברפול ונציגיו יודעים זאת היטב, אבל בינתיים הוא לא מצא קבוצה חדשה שתקלוט אותו. בגיל 25 בלבד, הקריירה של באלוטלי ניצבת בפני צומת דרכים וכדורגלן העבר פאולו די קאניו התייחס לכך בתקשורת האנגלית.

"הרבה אנשים ניסו לשנות את באלוטלי", אמר די קאניו אמש (שני), "מאנצ'יני היה כמו האבא שלו בכדורגל ואפילו הוא לא רוצה אותו עכשיו באינטר. מוריניו הבין את זה ממהתחלה. הוא קורא כדורגלנים בצורה מצוינת והוא אמר שאי אפשר לשנות את הבחור הזה. השדים נמצאים בתוך הראש שלו. הוא עדיין צעיר, הוא חזק, הוא אתלט מלידה, אבל הוא מעולם לא מיצה את הפוטנציאל שלו".

די קאניו הוסיף: "לפעמים הוא חושב שכדורגל זה להחזיק את הכדור, לעשות פוזות ושהשחקנים האחרים ירוצו בשבילך. זו טעות. כדורגל הוא משחק של הקרבה, כדורגל הוא משחק של חיבור בינך לבין החברים שלך לקבוצה. אתה לא צריך להיות נדיב בבר אליו אתם יוצאים אחרי המשחק, אתה צריך להיות נדיב על המגרש".

די קאניו סיכם: "לבאלוטלי יש פוטנציאל עצום ואני מאחל לו מכל הלב שימצה אותו. אבל התחזית שלי היא שיהיה לו מאוד קשה כי הוא מבלה יותר מדי זמן ברשתות החברתיות. זה נראה כאילו הוא מנצל את הכדורגל בשביל להיות סלבריטי".

מריו באלוטלי שחקן ליברפול. AP
מסוגל להשתנות? באלוטלי/AP

למה תמיד הוא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully