וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "באלוטלי הראה חוסר כבוד והלך נגד החלטת המאמן"

קפטן ליברפול ראה את החלוץ לוקח את הכדור מהידיים של הנדרסון ומבצע פנדל בעצמו נגד בשיקטאש: "המאמן אמר שג'ורדן יבעט ומבחינתי חוק זה חוק". קארגר חלק עליו: "באלוטלי היה צריך לבעוט"

שחקני ליברפול, מריו באלוטלי, דניאל סטארידג'. רויטרס
סטארידג' מנסה לשכנע את באלוטלי להחזיר את הכדור להנדרסון/רויטרס

מריו באלוטלי שוב בכותרות מהסיבות הלא נכונות. החלוץ האיטלקי של ליברפול נכנס אמש (שישי) כמחליף במשחק נגד בשיקטאש, ו-22 דקות לאחר מכן, בדקה ה-85, האדומים קיבלו פנדל. ג'ורדן הנדרסון לקח את הכדור מתוך כוונה לבעוט, אבל באלוטלי לא חשב פעמיים, ניגש להנדרסון ששימש כקפטן בגלל הפציעה של סטיבן ג'רארד, לקח לו את הכדור מהידיים וביצע את הבעיטה בעצמו. גם ניסיונות שכנוע של דניאל סטארידג' להחזיר את הכדור להנדרסון לא עזרו. האיטלקי כבש וליברפול ניצחה 0:1.

באלוטלי כבש 27 מ-29 פנדלים בקריירה. הוא אחד מהבועטים הטובים ביותר מהנקודה הלבנה, אבל ג'רארד עצמו ישב ביציע ולא אהב את מה שהוא ראה. הקפטן אמר לטלוויזיה אחרי המשחק: "מריו הראה חוסר כבוד כלפי הנדרסון. ג'ורדן היה צריך לבעוט. אני חושב שמריו לא היה צריך ללכת נגד ההוראה של המאמן. מבחינתי חוקים הם חוקים וקודים הם קודים. כשהמאמן בוחר מי יבעט את הפנדל, אותו שחקן צריך לבעוט".

שחקן העבר של הקבוצה, ג'יימי קארגר, דווקא הביע דעה שונה בטוויטר: "כשיש לחץ מאוחר במשחק אירופאי גדול, אתה רוצה שהאיש הכי טוב שלך יבעט. והאיש הזה הוא באלוטלי!". שחקן עבר אחר של הקבוצה, דידי המאן, צייץ: "באלוטלי היה חייב לבעוט את הפנדל הזה, הוא הכי טוב בזה. אין טעם שמישהו אחר יעשה את זה".

החלוץ כתב לאחר המשחק עם מסר בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה הנדו, שנתת לי לבעוט את הפנדל. תפסיקו עם הדרמה עכשיו. ניצחנו וזה מה שחשוב. אנחנו קבוצה ובמיוחד, אנחנו ליברפול. קדימה, חבר'ה". למסר הזה צירף באלוטלי תמונה שלו מחבק את הנדרסון.

אגב, באלוטלי כבש ארבעה שערים במדי ליברפול. נגד לודוגורץ רזגארד בדקה ה-82, נגד סוונסי בדקה ה-86, נגד טוטנהאם בדקה ה-83 ונגד בשיקטאש בדקה ה-85. מעט מדי שערים, אבל לפחות הוא שומר על אחידות מסוימת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully