וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס רייט חתם רשמית בחולון, חסין: "יוביל אותנו לאן ששואפים להגיע"

הגארד האמריקאי (25, 1.85) שאובחן כחולה בטרשת נפוצה, יחזק את הסגולים. המאמן חסין: "מדובר בשחקן מאוד מוכשר עם סיפור חיים מיוחד, שמצביע על האופי החזק שלו כאדם"

שחקן מכללת ג'ורג'טאון לשעבר, כריס רייט. GettyImages
יחזק את הסגולים. רייט/GettyImages

הפועל חולון החתימה הלילה (בין שני לשלישי) את הגארד האמריקאי כריס רייט שסיכם אתמול את תנאיו. רייט, לו שם דומה לזה של פורוורד מכבי ראשון לציון, התפרסם בעיקר בשל העובדה שהפך לשחקן ה-NBA הראשון ששיחק עם מחלת טרשת נפוצה, שלא משפיעה על היכולת שלו לשחק. השחקן כבר הגיע להבנות עם חולון בשבוע שעבר, אך העדיף את הצעתה של ברינדיזי האיטלקית. אתמול חלה תפנית חדה במגעים כשהשחקן החליט בסופו של דבר להצטרף לסגולים. בנוסף החתימה חולון את הסנטר הצעיר דור גולדנברג (20, 2.04), בוגר האקדמייה של איגוד הכדורסל.

"אנחנו שמחים על הצטרפותו של כריס רייט", אמר אלעד חסין, בהודעה לעיתונות של הסגולים, "מדובר בשחקן מאוד מוכשר עם סיפור חיים מיוחד שמצביע על האופי החזק שלו כאדם. אנחנו מאמינים בבחור שיוביל אותנו למקומות שאנחנו שואפים להגיע".

רייט (25, 1.85) נחשב לאחד משחקני התיכונים הטובים ביותר מה שגרם למכללת ג'ורג'טאון היוקרתית לגייסו. במהלך קריית המכללות שלו הוא סבל משבר בקרסול ופציעה נוספת ביד הלא קולעת שלו שבעקבותיהם נעדר לתקופות ארוכות. אחרי שסיים את ג'ורג'טאון ב-2011 חתם באולין אדרנה הטורקית, ובעונה לאחר מכן שיחק באיווה מליגת הפיתוח. בקיץ 2013 קיבל חוזה לעשרה ימים בדאלאס, ושיחק בקבוצה שלושה משחקים בהם קיבל 4 דקות במצטבר וקלע 2 נקודות. בתחילת עונת 2013/14 חזר לאירופה וחתם בווילרבאן. את העונה הנוכחית פתח בבייקרספילד מליגת הפיתוח, אך בינואר חתם בפזארו האיטלקית, ורשם במדיה 16.1 נקודות ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של אלעד חסין בחולון כולל נכון לעכשיו את הפורוורד מייק מוסר שחתם לפני שבועיים ואת הישראלים גוני יזרעאלי, אייל שולמן, בן רייס, אלון ספיר ואייזיק רוזפלט שמחזיק בהצעה מעירוני נהריה אך לא מעוניין בשלב הזה לעזוב את חולון. שחקן נוסף שמשתייך לסגל של חולון הוא נאור שרון, לו יש חוזה לעונה נוספת, אך סיכם במקביל על חוזה במכבי אשדוד, והצדדים עדיין לא הגיעו לכדי הבנה כיצד לפתור את הבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully