וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: כריס רייט סיכם לעונה אחת

10.8.2015 / 22:54

הגארד האמריקאי (25, 1.85), שמחזיק בשם זהה לזה של פורוורד מכבי ראשון לציון, יצטרף לקבוצה של אלעד חסין. היה לשחקן ה-NBA הראשון שמשחק עם טרשת נפוצה, שלא הפריעה לתפקודו

גארד ג'ורג'טאון לשעבר כריס רייט. Jim Prisching, AP
עשה היסטוריה ב-NBA. כריס רייט/AP, Jim Prisching

הפועל חולון סיכמה את תנאיו של הגארד האמריקאי כריס רייט, ששיחק בשנה שעברה בפזארו האיטלקית. רייט, שמחזיק בשם דומה לזה של פורוורד מכבי ראשון לציון, התפרסם בעיקר בשל העובדה שהפך לשחקן ה-NBA הראשון ששיחק עם מחלת טרשת נפוצה, שלא משפיעה על היכולת שלו לשחק. השחקן כבר הגיע להבנות עם חולון בשבוע שעבר, אך העדיף את הצעתה של ברינדיזי האיטלקית, והיום (שני) חלה תפנית חדה במגעים כשהשחקן החליט בסופו של דבר להצטרף לסגולים. הוא צפוי לחתום על חוזה במהלך הלילה.

רייט (25, 1.85) נחשב לאחד משחקני התיכונים הטובים ביותר מה שגרם למכללת ג'ורג'טאון היוקרתית לגייסו. במהלך קריית המכללות שלו הוא סבל משבר בקרסול ופציעה נוספת ביד הלא קולעת שלו שבעקבותיהם נעדר לתקופות ארוכות. אחרי שסיים את ג'ורג'טאון ב-2011 חתם באולין אדרנה הטורקית, ובעונה לאחר מכן שיחק באיווה מליגת הפיתוח. בקיץ 2013 קיבל חוזה לעשרה ימים בדאלאס, ושיחק בקבוצה שלושה משחקים בהם קיבל 4 דקות במצטבר וקלע 2 נקודות. בתחילת עונת 2013/14 חזר לאירופה וחתם בווילרבאן. את העונה הנוכחית פתח בבייקרספילד מליגת הפיתוח, אך בינואר חתם בפזארו האיטלקית, ורשם במדיה 16.1 נקודות ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של אלעד חסין בחולון כולל נכון לעכשיו את הפורוורד מייק מוסר שחתם לפני שבועיים ואת הישראלים גוני יזרעאלי, אייל שולמן, בן רייס, אלון ספיר ואייזיק רוזפלט שמחזיק בהצעה מעירוני נהריה אך לא מעוניין בשלב הזה לעזוב את חולון. שחקן נוסף שמשתייך לסגל של חולון הוא נאור שרון, לו יש חוזה לעונה נוספת, אך סיכם במקביל על חוזה במכבי אשדוד, והצדדים עדיין לא הגיעו לכדי הבנה כיצד לפתור את הבעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully