וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' גער בשחקני מכבי תל אביב: "ככה לא נגיע לשום מקום"

11.8.2015 / 6:50

מכבי תל אביב הובסה בבית 3:0 מול מכבי פתח תקוה, בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של כמה מהשחקנים ומאיימים "להסיק מסקנות", יוקאנוביץ': "שיהיה ברור, אני לא עובד כאן עם כוכבי על". טיבי: "זה נתן לנו כאפה". דור פרץ קיבל הצעות

one

זעם רב נרשם במכבי תל אביב בעקבות התבוסה אמש (שני) 3:0 למכבי פתח תקוה בגביע הטוטו. המאמן סלאבישה יוקאנוביץ' דאג להעביר את מסריו לשחקנים מייד בסיום המשחק ולדברי גורמים במועדון יש שחקנים שמעמדם בסכנה בעקבות המשחק אתמול, בטח נוכח צירופם של אלי דסה ושלומי אזולאי. "על פניו היו אתמול מחוץ לסגל שני הטל בן חיים, דסה ואזולאי, עדן בן בסט, אבי ריקן וחלוץ זר שעוד יגיע", עשה גורם בקבוצת ספירת מלאי. "אם שבעה שחקנים כאלה יושבים בחוץ ועדיין יש שחקנים שמרשים לעצמם להיראות כפי שנראו במשחק, אז צריך להסיק את המסקנות. לא כל יום יוכל ערן זהבי לעשות קסם ולהציל לכולם את המצב".
במכבי גם מתכוונים להעביר מסר לשחקנים שיתכן והפכו ממורמרים נוכח הפיכתם לשחקני ספסל שמקבלים את חולצת ההרכב רק בגביע הטוטו. "אם לא נאה לשחקנים לפתוח בגביע הטוטו, זו בעיה גדולה", אמר גורם במועדון. "אם שחקנים פותחים בהרכב בגביע הטוטו ומזלזלים, אז בסוף הם לא יפתחו גם במשחקים האלה".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"אם לא נגלה המשכיות, אז מה שווה מה שעשינו? ההופעה שלנו הערב היתה מגוחכת וזו לא הפעם הראשונה". יוקאנוביץ'/קובי אליהו

יוקאנוביץ' היה מאוד מאוכזב בסיום המשחק ודיבר ארוכות על מה שראה: "לא באנו בגישה של קבוצה אשר רוצה לנצח את המשחק", אמר. "אם נגיע עם התשוקה הזו ועם הכוח הדל שהפגנו כאן, לא נגיע לשום מקום. שיהיה ברור, אני לא עובד כאן עם כוכבי על. כוכבי על משחקים באנגליה, ספרד ואיטליה. אנחנו בישראל ואנחנו צריכים לעבוד. אי אפשר לעבוד ביום אחד וביום הבא לא לעבוד. אני לא מוכן לקבל את הגישה הזו".
יוקאנוביץ' המשיך באותו הקו: "בצ'כיה היינו שותפים לערב נפלא, אבל זה כבר היסטוריה. אם לא נגלה המשכיות, אז מה שווה מה שעשינו? ההופעה שלנו הערב היתה מגוחכת וזו לא הפעם הראשונה. אני לא רופא שצריך לאבחן בעיות מנטליות של השחקנים. אני מאמן קבוצת כדורגל מקצוענית ואני מצפה מכל השחקנים להיות מקצוענים ובטח לא לחלק כאלה מתנות. היה לנו אפילו מזל שהתוצאה לא היתה גבוהה יותר".

על ההופעה של השחקנים הצעירים חביב אוחיון, דן גלזר ושון גולדברג אמר יוקאנוביץ': "הצעירים עובדים קשה מאוד באימונים ומגיעה גם להם הזדמנות להוכיח את עצמם. חביב אוחיון שטרם מלאו לו 17 הוא העתיד של מכבי תל אביב ושל הכדורגל הישראלי. אני לעולם לא אפיל את תיק ההפסד על הצעירים, כי אני מצפה מהשחקנים בעלי הניסיון להוביל אותנו".

יוקאנוביץ' השתמש גם בדימויים מעולמות אחרים כדי להמחיש את מה שהוא מרגיש: "כדורגל הוא כמו מלחמה והערב הגענו בלי כלי נשק. ההופעה שלנו היתה ריקה ובעתיד השחקנים שלי יהיו חייבים לשנות את הגישה. אפשר להפסיד משחקים, אבל לא בצורה כזו. אם נבוא כך בשבת מול קרית שמונה, אנחנו נפסיד".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:3 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
פנדל מוזר וניצחון מוחץ למונונגה/קובי אליהו

איתן טיבי שמעמדו היה בירידה אבל הוא לא הרים ידיים וקנה לעצמו את חולצת ההרכב הראשון התייחס לאפשרות ששחקנים מסויימים במכבי לא משלימים עם הפיכתם לשחקני ספסל: "מי שבא למכבי תל אביב יודע שהוא בא לתחרות והתחרות יכולה לעשות רק טוב לכולם", אמר טיבי. על ההופעה בכלליות אמר הבלם: "לא מקובל איך שנראינו היום ואין לי הסבר לכך. אנחנו לא יכולים לוותר על שום מפעל. מכבי תל אביב עם הסגל הגדול שלה לא יכולה להיראות כך בשום משחק. צריך ללמוד מזה הלאה".

על עצמו הוסיף: "היה לי לא קל לשבת על הספסל אבל חרקתי שיניים ועבדתי קשה והדרך שלי תנצח כל דבר. היו לי משחקים טובים מול הפועל תל אביב ומול פלזן אבל אני לא יכול להוריד את הרגל מהגז. זו תהיה עונה ארוכה ויש לנו הרבה מטרות העונה. אני לא יכול לדבר בשם השחקנים האחרים, אלא רק בשמי. יש במכבי שחקנים מקצוענים וטובים".

לסיכום אמר הבלם: "קבוצה כמו מכבי תל אביב לא יכולה להוריד עכשיו את הראש. אנחנו נבוא מעכשיו לכל המשחקים דרוכים בתקווה שזה לא יחזור. טוב שזה קרה בגביע הטוטו כי זה נתן לנו כאפה ויעיר אותנו מהמקום בו אנחנו נמצאים כרגע".
בעקבות הגדלת הסגל במכבי תל אביב, קיבלו מספר שחקנים בקבוצה הצעות מקבוצות שמעוניינות בהם. בראשם נמצא דור פרץ שמבוקש במחצית מקבוצות ליגת העל. במכבי תל אביב לא מוכנים בינתיים לדון בהשאלתו.

גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב (ימין). קובי אליהו
יוקאנוביץ': "כדורגל הוא כמו מלחמה והערב הגענו בלי כלי נשק. ההופעה שלנו היתה ריקה ובעתיד השחקנים שלי יהיו חייבים לשנות את הגישה"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully