וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תארח את פ.צ. באזל בבלומפילד

נציג אופ"א הגיע לסיור התרשמות באצטדיון ביפו על מנת לבחון אם הוא עומד בכל התנאים, התרשם וערך שיחות עם אנשי המועדון. הצהובים יוכלו לארח את שלב הפלייאוף של מוקדמות האלופות באצטדיון הביתי

צילום: יוסי ציפקיס. עריכה: מרום שפיצר

נציג אופ"א סייר היום (שני) באצטדיון בלומפילד. הנציג הגיע על מנת לבחון האם האצטדיון עומד בכל התנאים על מנת לארח את המשחק בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות מול פ.צ. באזל ב-25 באוגוסט. הנציג התרשם לטובה, סימן וי ליד כל התנאים, ראה שהאצטדיון עומד בדרישות והוא נותן תדרוכים לאנשי מכבי תל אביב. נציג אופ"א אישר את התנאים ואמר שהמשחק יהיה בבלומפילד.

עוד קודם לכן, סלבישה יוקאנוביץ' התראיין לתקשורת בסרביה. המאמן בן ה-46 אמנם הגיע למכבי תל אביב לפני זמן לא רב, אך עד עתה נחל הצלחה גדולה. יוקאנוביץ' אמנם ספג הפסד מביך עם קבוצתו להיברניאנס המלטזית וגם הפסיד לוויקטוריה פלזן בבלומפילד, אך בסופו של דבר עבר בהצלחה את שני השלבים הראשונים במוקדמות ליגת האלופות. בנוסף, הסרבי ניצח בדרבי הראשון שלו העונה.

הגרלת שלב הפלייאוף של ליגת האלופות זימנה לצהובים מפגש נוסף עם באזל, ולמרות הקושי, יוקאנוביץ' אופטימי. בראיון בסרביה דיבר המאמן על קבוצתו ועל ההגרלה הקשה בליגת האלופות.

"באזל? לא בוכים על חלב שנשפך", אמר יוקאנוביץ'. "החלום הוא כמובן להגיע לליגת האלופות, אך נצטרך לעבוד קשה במשך 180 דקות כדי לעמוד במשימה. הדחנו את ויקטוריה פלזן, שהגיעה למשחק מולנו במומנטום אדיר. שיחקנו עם המון אומץ בצ'כיה ועשינו זאת. בעקבות זאת, הבטחנו השתתפות בליגה האירופית, וזה משמח".

המאמן הוסיף: "אם לומר את האמת, לא צפיתי במשחקיה של באזל, אך גם זה יגיע. לא יהיה קל, מכיוון שנפגוש את אלופת שוויץ, אך אני בטוח שהשחקנים יגיעו עם מוטיבציה גבוהה, במיוחד אלו שהפסידו לבאזל בפעמיים הקודמות. אנחנו עוד צריכים להתחזק. עזבו אותנו שבעה שחקנים והגיעו רק שניים (טל בן חיים ואבי ריקן), ואנחנו צריכים שלושה שחקנים נוספים. אם נצליח להתחזק בשחקנים שאנחנו רוצים, נהיה אפילו יותר אופטימיים".

עדכון ראשון: 13:32

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יראו את המשחק מול באזל בבלומפילד. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully