וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: דרו קרופורד חתם לעונה

7.8.2015 / 11:34

חיזוק מעניין לקבוצה מהשרון: הגארד-פורוורד האמריקאי (24, 1.96), בנו של שופט ה-NBA דני קרופורד, מצטרף לסגל, אחרי עונה בליגת הפיתוח. צפו בביצועיו. במועדון ממשיכים לחכות ליניב גרין

AP

בוידאו: ביצועיו של קרופורד בעונה שעברה

בני הרצליה הודיעה הבוקר (שישי) על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי דרו קרופורד לעונה הבאה. קרופורד, בנו של שופט ה-NBA המפורסם דני קרופורד, היה מועמד לקבוצה גם בעונה שעברה, והוצע למספר קבוצות בישראל, אך העדיף לשחק בליגת הפיתוח של ה-NBA במקום לצאת לאירופה. בנוסף, בהרצליה ממשיכים להמתין ליניב גרין, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט ומקווים שיבחר לעשות את הקאמבק שלו מהפציעה במדי הקבוצה.

דרו קרופורד, מכללת נורת'ווסטרן. AP
שם מסקרן. קרופורד/AP

קרופורד (24, 1.96) סומן כבר מגיל צעיר בזכות אביו, והתאמן לצד שחקנים כמו רג'י מילר ולברון ג'יימס כבר בגילאים צעירים. הוא גויס על ידי אוניבריסטת נורת'ווסטרן היוקרתית, והיה לאחד הסקוררים הגדולים בתולדות המכללה. במהלך עונת 2012/13 שהייתה אמורה להיות האחרונה שלו במכללות, סבל מפציעת כתף נוראית שגרמה לו לשבת בצד עד לסיום העונה, ולהשאר עונה נוספת במכללה. בעונתו האחרונה במכללות זכה להבחר לאקדמיק אול אמריקן, תואר לו זוכים רק מעט מאוד שחקנים. אחרי שלא נבחר בדראפט 2014 שיחק עם ניו אורלינס בליגת הקיץ ואז זכה לחוזה במדי אורלנדו, ממנה נחתך. את העונה העביר באריה בייהוקס מליגת הפיתוח ורשם 16 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

הסגל של מיקי גורקה הולך ומושלם לקראת פתיחת העונה. מלבד יניב גרין, שעשוי להגיע, חתומים במועדון מורן רוט, תום מעיין, כארם משעור ודני רובין שהגיעו העונה, ולצידם אבירם זליקוביץ' שממשיך לעונה שלישית. קרופורד הוא הזר השלישי של הרצליה, כשעד כה הגיעו למועדון ג'מאר סמואלס וסטיבן דניס. בהרצליה צפויים להחתים סנטר אמריקאי בתקופה הקרובה על מנת להשלים את הסגל הזר.

יניב גרין שחקן נבחרת ישראל (למטה) עם אלישי כדיר. יוסי ציפקיס
בהרצליה ממתינים. גרין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully