וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: טיילור באטל קרוב לחתימה

צפו בביצועיו של הגארד האמריקאי (1.82, 26), שהגיע להבנות כלכליות עם הקבוצה כבר במהלך השבוע ויחזק את הקו האחורי של האדומים. קייל גיבסון לא יצורף בשל עלויות כספיות גבוהות

אימג'בנק GettyImages

אחרי לא מעט לבטים, החליטה הפועל תל אביב לצרף את הגארד האמריקאי טיילור באטל והוא צפוי לחתום בקבוצה בקרוב. האדומים הגיעו להבנות עם הגארד האמריקאי כבר באמצע השבוע, אך לא היו בטוחים אם הוא השחקן שהם מעוניינים שיחזק את הקו האחורי, אך בתום דיונים בתוך הצוות המקצועי הוחלט ללכת על באטל. השחקן המועדף על הפועל לאורך רוב הקיץ, קייל גיבסון, לא יצורף בשל עלויותיו הכספיות הגבוהות, כשבקבוצה לא רצו להמשיך ולחכות לו.

באטל (1.82, 26) הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה סטייט משנת 2011 בה רשם 20.2 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בשולה הצרפתית, אך לאחר חצי עונה בלבד עבר לטלקום בון מגרמניה. בקיץ 2012 הרשים בליגת הקיץ במדי הקליפרס, אך לא זכה לחוזה וחתם בקאפו ד'אורלנדו מהליגה האיטלקית השנייה. אחרי עונה טובה הצטרף למונס הבלגית, כשבעונתו הראשונה קלע 15.8 נקודות, מסר 3.7 אסיסטים והוריד 3.1 ריבאונדים למשחק, מה שזיכה אותו כשחקן המצטיין של המאמנים. את העונה שלאחר מכן פתח מחוץ לפרקט לאחר ששבר את רגלו בקדם עונה, אך חזר בזמן ורשם 11.1 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

הסגל של עודד קטש במדים האדומים כולל נכון לעכשיו את הקפטן מתן נאור שהאריך את חוזהו לצידם של רביב לימונד ותמיר בלאט שממשיכים לעונה נוספת ולשחקני הרכש גיל אמיתי, רוברט רות'בארט, כריס אוונס ו-וולי ג'אדג'. האדומים עדיין נמצאים בעיצומם של שיחות מול יהונתן שולדבראנד וסוכנו על התרת חוזהו, כשבקבוצה מקווים למצוא פיתרון למצב עד לפתיחת האימונים. שולדבראנד עצמו הגיע להבנות עם מכבי אשדוד, אך בימים האחרונים חזרה גם עירוני נהריה לתמונה.

הגארד האמריקאי טיילור באטל. GettyImages
מתקרב. באטל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully