וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגיעה להבנות כספיות עם הגארד טיילור באטל

4.8.2015 / 23:54

האדומים קרובים לצרף את הגארד האמריקאי נמוך הקומה (1.82, 26) שהרשים לפני שנתיים במונס, אך עדיין לא קיבלו החלטה סופית האם הוא השחקן המתאים כדי להשלים את הקו האחורי. צפו בביצועיו במכללה

אימג'בנק GettyImages

הפועל תל אביב הגיעה להבנות כספיות עם הגארד האמריקאי טיילור באטל, אך לא ברור האם השחקן יצטרף בסופו של דבר לקבוצה של עודד קטש. בקבוצה יש שחוששים שהשחקן הוא לא המועמד המתאים לעמדת הגארד כדי להשלים את הקו האחורי ביחד עם רביב לימונד, גיל אמיתי ותמיר בלאט, גם בשל גובהו היחסית נמוך (1.82), וגם בשל התכונות שלו. האדומים יקבלו החלטה בקרוב לגבי השחקן, ואם יחליטו לצרפו, הוא יחתום ויהיה לזר השלישי העונה. בקבוצה היו מאוד רוצים לצרף את קייל גיבסון, אך הפערים הכספיים בין הצדדים לא ניתנים לגישור נכון לשלב הזה של הקיץ, ונראה כי לא יצורף.

הגארד האמריקאי טיילור באטל. GettyImages
הפועל תל אביב מתלבטת. טיילור באטל/GettyImages

באטל (1.82, 26) הוא בוגר אוניברסיטת פנסילבניה סטייט משנת 2011 בה רשם 20.2 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בשולה הצרפתית, אך לאחר חצי עונה בלבד עבר לטלקום בון מגרמניה. בקיץ 2012 הרשים בליגת הקיץ במדי הקליפרס, אך לא זכה לחוזה וחתם בקאפו ד'אורלנדו מהליגה האיטלקית השנייה. אחרי עונה טובה הצטרף למונס הבלגית, כשבעונתו הראשונה קלע 15.8 נקודות, מסר 3.7 אסיסטים והוריד 3.1 ריבאונדים למשחק, מה שזיכה אותו כשחקן המצטיין של המאמנים. את העונה שלאחר מכן פתח מחוץ לפרקט לאחר ששבר את רגלו בקדם עונה, אך חזר בזמן ורשם 11.1 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים למשחק.

הסגל של עודד קטש במדים האדומים כולל נכון לעכשיו את הקפטן מתן נאור שהאריך את חוזהו לצידם של רביב לימונד ותמיר בלאט שממשיכים לעונה נוספת ולשחקני הרכש גיל אמיתי, רוברט רות'בארט, כריס אוונס ו-וולי ג'אדג'. האדומים עדיין נמצאים בעיצומם של שיחות מול יהונתן שולדבראנד וסוכנו על התרת חוזהו, כשבקבוצה מקווים למצוא פיתרון למצב עד לפתיחת האימונים. שולדבראנד עצמו הגיע להבנות עם מכבי אשדוד, אך בימים האחרונים חזרה גם עירוני נהריה לתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully