וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "מקווה שאלי דסה יהיה פה, אני לא יכול לעשות דבר"

6.8.2015 / 14:48

מאמן בית"ר ירושלים ממתן את ההצהרות על הישארות הקפטן בבירה, ומתכונן לעזיבה שלו ושל שלומי אזולאי למכבי תל אביב. הקשר: "נבנתה קבוצה טובה מאוד השנה, אם לא יותר טובה אפילו מהעונה שעברה"

יוסי ציפקיס

רגע לפני פתיחת העונה, בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אירוע נגד האלימות והגזענות, במסגרת צילום התמונה הקבוצתית של העונה החדשה.

בצל המגעים עם מכבי תל אביב על מכירת אלי דסה, אמר המאמן סלובודן דראפיץ': "אלי דסה בא לכל אימן ומתאמן כרגיל, אני מקווה שהוא יהיה פה ואם לא אני מאחל לו בהצלחה. בינתיים אלי דסה פה ואנחנו מתייחסים אליו כשחקן בית"ר ירושלים, מה יהיה בעתיד אני לא יודע ולא יכול לעשות שום דבר".

בעבר הצהיר דראפיץ' כי כל שחקני הסגל יישארו בקבוצה עד לסיום העונה, וגם המגן עצמו אמר לאחר הניצחון על אורדבאסי הקזחית, לפני חודש: "ההצהרה החד משמעית שלי היא החתימה לשלוש שנים במועדון. אני רוצה להתקדם בבית"ר, להמשיך עם הקבוצה קדימה ולהוכיח את עצמי כסמל במועדון הזה".

שלומי אזולאי, שעשוי גם הוא לעבור לאלופה, הוסיף: "במהלך החודשיים האחרונים זה מתפרסם בתקשורת ואנחנו לא מתעסקים בזה. אנחנו באים לעבוד קשה במגרש, לא התפקיד שלי לצאת בהצהרות. יש הנהלה שתתעסק בזה. אני לא יודע מה יהיה, אני שחקן בית"ר ירושלים כרגע וטוב לי".

שחקן בית"ר ירושלים, אלי דסה. קובי אליהו
דראפיץ': "בינתיים דסה פה ואנחנו מתייחסים אליו כשחקן בית"ר"/קובי אליהו

באשר לקמפיין נגד הגזענות, אמר אזולאי: "אחרי כל האירועים שעברנו, זה טבעי ונכון שאם מכתימים מועדון שלם וקהל כל כך גדול אנחנו נצא ונפעל למען מיגור האלימות והגזענות. זה יקרה דרך ג'ינגלים ברדיו, הצהרות ברורות של כל השחקנים והצוות המקצועי ואפילו דרך הרצאות בבתי הספר. אני חושב שזה יעזור אני חושב שכולם עוד יראו תהליך דומה אצל הקהל".

הקשר, שרשם את דקות הבכורה שלו העונה בהפסד 2:0 למכבי נתניה בגביע הטוטו, הוסיף: "נבנתה קבוצה טובה מאוד השנה, אם לא יותר טובה אפילו מהעונה שעברה. אנחנו נהיה קבוצה טובה שלא תפחד מאף קבוצה אחרת, נשחק התקפי והקהל יהיה מרוצה מהמשחקים שלנו.

"התחלנו מוקדם את העונה, זה לא תירוץ להפסד מול נתניה, נמשיך הלאה ונתקדם. נשכח ממה שקרה במשחק האחרון ונלמד להבא. אני מקווה להיכנס לקצב כמו שצריך ולחזור ליכולת שלי משנה שעברה".

דראפיץ' הביע תקווה שבית"ר תיראה טוב יותר במשחקים הקרובים מאשר במשחק מול נתניה. "הייתה שאננות, אנחנו רוצים להתחזק בעוד כמה מקומות ואם נעשה את זה בית"ר תהיה טובה יותר", אמר דראפיץ', "לא עברנו הכנה אידאלית, היו לנו עליות וירידות. יש לנו עוד שלושה משחקים בגביע הטוטו ואני מקווה שנשתפר בתקופה הזו. היו תקופות יותר טובות פחות טובות, הקבוצה צעירה אבל אני מאמין שאנחנו יכולים להצליח ושתהיה לנו קבוצה טובה שהקהל שלנו יכול להינות ממנה".
.
על הפציעה של ולאד מוראר, אמר המאמן: "הוא לוקח אנטיביוטיקה במשך שבוע, ולאחר מכן יחזור לאימונים ואז נראה אם המצב ישתפר. אם לא, הוא יצטרך לעבור ניתוח ואז נצטרך לקבל החלטה בנושא".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

ברשם העמותות השיבו היום לעתירה של אלי טביב לבית המשפט המחוזי בדרישה להמשיך את כהונתו כחבר ההתאחדות לכדורגל. בתשובת הרשם, באמצעות פרקליטות מחוז ירושלים, נאמר כי מי שהורשע בעבירה פלילית לא יכול לכהן כחבר הנהלת ההתאחדות, אלא אם בית הדין העליון של ההתאחדות קבע אחרת, ועל כן אין מקום לקבל את עתירתו של טביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully