וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "מבין את הכאב של אלי טביב, מקווה שהוא יישאר איתנו"

22.7.2015 / 18:56

שבוע לאחר התבוסה והמהומה בבלגיה, ועדיין עם אלי טביב, בית"ר מנסה לשמור על הכבוד ונערכת לגומלין במוקדמות הליגה האירופית. אופ"א הודיעה היום כי שתי הקבוצות יועמדו לדין בעקבות מאורעות המשחק הראשון (ה', 20:00, ספ' 2 ו-HD)

צילום: קובי אליהו עריכה: טל רזניק

שבוע לאחר התבוסה 5:1 בבלגיה מול שרלרואה, שלוותה בהתפרעות האוהדים וגררה הודעת פרישה מצד הבעלים אלי טביב, נערכת בית"ר ירושלים לגומלין בטדי (ה', 20:00, ספורט 2 ו-HD), שיהיה, ככל הנראה, לפרוטקול בלבד.

מאמן הקבוצה, סלובודן דראפיץ', אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק הכי טוב שאפשר, בוודאי שיש חשק לשחק למרות התבוסה במשחק הראשון. אנחנו רוצים לתת הכל, להשתפר ממשחק למשחק. במשחק השני נגד הקזחים שיחקנו הרבה יותר טוב, המחצית הראשונה נגד שרלרואה הייתה בסדר גמור. אנחנו רוצים מחר לעלות ולתת הכל כדי לנצח. נדע מחר איך הוא יתפתח.

"אם הייתי יודע שהם ישחקו עם תשעה שחקנים כמו ששיחקנו במחצית השניה, הייתי יכול להבטיח שננצח 1:5. אני לא רוצה לחלום שננצח 0:4, אם הם יהיו שאננים ואנחנו נשחק כמו שצריך, נבקיע שערים מהירים, נוכל לחלום.

"אני מנסה לשדר אופטימיות, מה שקורה בקבוצה שלנו לא קשור לדברים מקצועיים. אני מנסה להרים את השחקנים ולהתכונן בצורה הכי טובה שיש, צעד צעד. גם אם לא נמשיך באירופה אנחנו רוצים להתרכז בליגה, זו המטרה הגדולה שלנו. אם נצליח לעבור זו תהיה סוכריה".

דראפיץ' עבר באימון המסכם עם השחקנים על הקלטת המשחק הקודם, ועל הטעויות שעשו שחקניו, בעיקר במחצית השנייה. בקבוצה רוצים להציל מעט מהכבוד ולסיים את הפרק האירופאי עם נצחון. בית"ר תחסר את אלי דסה ופאבלו דה לוקאס המורחקים ואת תומר ירוחם ושלומי אזולאי הפצועים.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
טביב בנתב"ג, בשבוע שעבר/מגד גוזני

באשר להכרזה של הבעלים אלי טביב על עזיבה, אמר דראפיץ': "אני מבין את הכאב של טביב, הוא בנה קבוצה נהדרת בשנה שעברה שהגיעה למקום הרביעי. אנחנו מרגישים שיש לנו קבוצה טובה יותר ושאפשר להגיע לתוצאות טובות יותר, כואב לו מה שקורה מסביב למגרש. אני מקווה שהוא יישאר איתנו, יחד עם צוות השחקנים של בית"ר ועם שקט מבחוץ אנחנו יכולים לתת עונה טובה.

"אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים להתרכז בכדורגל. אמרתי שאף אחד לא משוחרר, אנחנו צריכים להיות חזקים ומקצועיים, היום הראיתי קטעי וידאו, התייחסתי לדברים הפחות טובים, היו גם דברים טובים, אנחנו צריכים להיות טובים יותר מאשר במחצית הראשונה. הבטיחו לי שכל השחקנים נשארים וכך אני מתייחס לעניין. אי אפשר לדעת מה יהיה, אני רוצה שהסגל הזה יישאר עד סוף העונה, כמו שהבטיחו לי. אני מקווה מאוד שיהיה כך".

המאמן סירב להתייחס ישירות להתנהגות הקהל, ואמר רק: "לפני שבועיים שיחקנו פה נגד הקזחים, הכניסה לטדי הייתה משהו מדהים. אני רוצה לקוות שבעתיד טדי יהיה מלא ואני אקבל את אותה ההרגשה שקיבלתי לפני שבועיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חולם בגדול. דראפיץ'/קובי אליהו

אופ"א הודיעה היום (רביעי), כצפוי, ששני המועדונים יעמדו לדין בעקבות האירועים במשחק ביניהן ביום חמישי האחרון. הקבוצה הבלגית תעמוד לדין בגין שלושה סעיפי אישום, בעוד בית"ר ירושלים מואשמת בחמישה סעיפים. הדיון בעניינן של שתי הקבוצות יתקיים מחר.

שתי הקבוצות יעמדו לדין בעקבות ההתנהגות של האוהדים שלהן. שתיהן מואשמות בתנהגות גזענית, בעוד הקבוצה מהבירה מואשמת גם בהתנהגות בלתי הולמת מכיוון שבדו"ח המשקיף צוין שאוהדיה שברו כסאות וגדרות ביציע. גם תליית דגלי כהנא חי צפויים לעלות לקבוצה הישראלית בספיגת קנס. במקביל, הודיעו היום ראשי הספונסר הראשי של בית"ר, Itrader, כי יבטלו את הסכם החסות בעקבות האירועים בבלגיה.

נציגי המועדונים סעדו הערב יחדיו בירושלים, לקראת המשחק מחר. ממלא מקום יושב ראש ההתאחדות תמיר גילת אמר באירוע: "למרות האירועים הלא ספורטיבים במשחק בשבוע שעבר, אני שמח על האווירה הטובה הערב ועל כך שהדבר לא פגע ביחסים החמים בין המועדונים. האלימות והגזענות הן איום שכולנו מתמודדים מולו ורק יחד נמגר אותו. אני משוכנע כי מחר נדע לסיים את המשחק באווירה ספורטיבית וללא אירועים מיותרים".

תמיר גילת יחד עם מהדי בייאט ופביאן דבק. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מ"מ יו"ר ההתאחדות גילת עם מנכ"ל שרלרואה בייה והנשיא דבק/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

היריבה הבלגית תגיע מאוד נינוחה למשחק לאחר הניצחון המוחץ לפני שבוע. בשרלרואה יודעים שהם כבר בשלב הבא, לראשונה מאז העפילו לסיבוב השני ב-1969/70, כאשר המפעל עוד נקרא "גביע ערי הירידים". מאמן הזברות, פליס מאזו, עשוי להעניק מנוחה למספר שחקנים מתוך ידיעה שהקבוצה תפתח את העונה החדשה בליגה הבלגית עם משחק מול מוסקרון כבר ביום ראשון הקרוב.

מאזו אמר אחר הצהריים: "הם רוצים נקמה, אנחנו צריכים להיות מרוכזים. אני מקווה למשחק טוב. זה משחק קשה, גם אם ניצחנו 1:5 במשחק הראשון. המגרש נפלא, לא יודע כמה אוהדים יגיעו". הקשר סטרגוס מרינוס הוסיף: "אני יווני, יש לנו אוהדים כאלה. הם רוצים לתמוך בקבוצה שלהם בצורה ייחודית, כל עוד זה ספורטיבי זה בסדר. אחרת זה מסכן את בריאות השחקנים, וזה לא טוב".

פליצ'ה מאצו מאמן שרלרואה. קובי אליהו
מאמן שרלרואה מאזו והקשר מארינוס/קובי אליהו

הרכבי הקבוצות

קהל: 6500

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully