וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הנגיחה: "היה מדהים לראות את מסי כועס כל כך במשחק הכנה"

מאפו יאנג מביווה מרומא זרק מילה לכיוון הפרעוש, שבתגובה נגח בו ותפס בצווארו: "זה יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע". לואיס אנריקה מרוצה: "פתיחת העונה הזו יותר קלה מאשר בעונה שעברה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי כמה משחקי אימון לא מרשימים במיוחד במסע שלה בארצות הברית, חזרה אמש (רביעי) ברצלונה הביתה, אל הקאמפ נואו ומחצה במסגרת גביע גאמפר המסורתי 0:3 את רומא. עוד לפני המשחק נערכה הצגת השחקנים המסורתית של הטרבליסטית, שביום שלישי הקרוב תחל את העונה באופן רשמי עם מפגש בסופרקאפ האירופי מול סביליה.

מי שזכה לתשואות רבות במהלך אותה הצגת שחקנים מרשימה היה פדרו, ששמע את הקהל קורא בשמו ומבקש ממנו לוותר על המעבר המסתמן למנצ'סטר יונייטד. מלבד פדרו, בברצלונה היו מאושרים לקבל בחזרה את ניימאר וליאונל מסי, שזכו למנוחה ארוכה יותר מחבריהם בשל השתתפותם בקיץ בקופה אמריקה. השניים, יחד עם חאבייר מסצ'ראנו והשוער קלאודיו בראבו, חזרו לעניינים, אולם למרות שסידר במסירה מבריקה את השער הראשון של ניימאר וכבש בעצמו את השני, הפרעוש גרף את הכותרות בגלל דברים שליליים הפעם.

- שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
בארסה חזרה לנצח. ניימאר/רויטרס

במהלך המשחק נקלע מסי לעימות עצבני עם שחקנה הצרפתי של רומא, מאפו יאנג מביווה. השניים התייצבו פנים מול פנים ומסי אף הוסיף נגיחה קלה בראשו של יריבו ותפס את גרונו לפני שהשחקנים האחרים הפרידו. "מסי יצא מזה עם כרטיס צהוב, אבל זה יכול היה להיגמר יותר גרוע", נכתב ב"אס" על המקרה, "נדמה היה שמביווה אמר איזו מילה למסי, שניסה לעשות עליו תרגיל אחרי שהשופט כבר שרק ועצר את המהלך. הארגנטינאי לא קיבל את הדברים והגיב בצורה רעה".

ב"ספורט" הקטאלני, שם הכותרת למשחק הייתה: "עם הטריו, זו בארסה אחרת", הגנו כמובן על הכוכב המקומי: "הפרובוקציה של מביווה הובילה לתגובה כועסת מצד מסי", האשימו את הצרפתי, "נדיר לראות את מסי מגיב ככה". ב"יאהו" נכתב על המקרה: "זה היה מדהים לראות את מסי כועס כל כך במשחק הכנה".

מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, אמר על המשחק: "אני מאוד מרוצה מהרמה של כל השחקנים יחסית לתחילת העונה. הקצב הפתיע אותי לטובה. אנחנו במקום טוב להיות בו אחרי שלושה שבועות של אימונים. תחילת העונה הזו הרבה יותר קלה עבורנו לעומת העונה שעברה".

עוד באותו נושא

הכנה: באיירן הכניעה את ריאל מדריד, ברצלונה סוף סוף ניצחה

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן רומא מאפו יאנג מביווה. AP
מסי עצבני/AP

בגרמניה, באיירן מינכן הנחילה לרפא בניטס הפסד ראשון כמאמן ריאל מדריד, כאשר רוברט לבנדובסקי כבש בדקה ה-88 את שער הניצחון וקבע 0:1 לבווארים בגמר ה"אאודי קאפ". מאמן באיירן, פפ גווארדיולה, עורר סערה כאשר עלה לחימום עם חולצה עליה נכתב: CAT, קיצור של קאטלוניה. גווארדיולה, קטאלני גאה, תומך בעצמאות של החבל אולם לאחר שספג בוז מהקהל המקומי על החולצה, הוא נדרש להחליף אותה ולמשחק עצמו הופיע עם חולצה אחרת.

בסיום אמר גווארדיולה בחיוך: "אנחנו צריכים לארגן את המשחק הזה כל שנה ולנצח את ריאל. זה טוב להתפתחות שלנו ואני מברך את הקבוצה שלי על הניצחון. התקשורת מתעסקת יותר מדי בשטויות במקום בעובדה שאנחנו משחקים כדורגל טוב. דוגלאס קוסטה? אולי בפעם הבאה שבאיירן תחתים שחקן שהקהל לא ממש מכיר, זה יעבור בלי כל כך הרבה ביקורת. הוא שיחק נהדר".

מן העבר השני, בניטס, שעלה למשחק ללא רונאלדו, בנזמה ובייל, לא התרגש: "אני מרגיש טוב עם הקבוצה, שצברה ניסיון ועבדה כמו שצריך. חבל להפסיד, אבל שיחקנו מול יריבה חזקה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully