וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: באיירן הכניעה את ריאל מדריד, ברצלונה סוף סוף ניצחה

לבנדובסקי (88) סידר לבווארים 0:1 בגמר האאודי קאפ. ניימאר, מסי ורקיטיץ' קטעו רצף שלושה הפסדים עם 0:3 על רומא, הפרעוש נגח בשחקן היריבה. פיורנטינה של סוזה גברו על צ'לסי 0:1

עריכת וידאו: מרום שפיצר

באיירן מינכן זכתה הערב (רביעי) בגמר טורניר "אאודי קאפ", לאחר שגברה בגמר 0:1 על ריאל מדריד.רפא בניטס בחר להעניק לחלק משחקניו הבולטים מנוחה (כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה כלל לא נסעו עם הקבוצה לגרמניה, כזכור), ומנגד העלה פפ גווארדיולה הרכב חזק למדי, כשלחימום הופיע עם חולצת תמיכה בקטלאניה. אוהדי באיירן הגיבו בשריקות בוז, ולמשחק מאמנם כבר עלה עם חולצה אחרת. בדקה התשיעית שחרר טוני קרוס בעיטה מצוינת, שחלפה ליד הקורה. שש דקות לאחר מכן נפצע פפה בהיתקלות עם ז'רום בואטנג, והוחלף על ידי נאצ'ו פרננדס.

הקצב קצת נרגע, ובדקה ה-51 סיפק מנואל נוייר הצלה גדולה כשלקח מהחיבורים פגז של קרוס. בניטס הכניע את חאמס רודריגס, לוקה מודריץ', מרקו אסנסיו ואחרים, ומנגד מחליף אחר, רוברט לבנדובסקי, רשם החמצת ענק בדקה ה-63, כשלא הצליח לנצל מסירת רוחב מצוינת של דוגלאס קוסטה. מנגד, קיילור נבאס הציל בעיטה גדולה של חואן ברנאט (78), אך עשר דקות לאחר מכן כבר לא היה יכול למנוע מלבנדובסקי להגיע ראשון לבעיטה החופשית של דגלאס קוסטה, להמשיך אותה מקרוב פנימה, ולהעניק לבווארים את הגביע.

שחקני באיירן מינכן חוגגים זכיה באאודי קאפ. רויטרס
משחק איכותי נגמר בנוק-אאוט של הבווארים. באיירן חוגגת בסיום/רויטרס

עוד קודם לכן, גברה טוטנהאם 0:2 על מילאן וחגגה את המקום השלישי. התרנגולים שהפסידו באותה תוצאה לבלאנקוס בשלב חצי הגמר הרשימו מול הרוסונרי, שנועלים את הטורניר עם מאזן שערים של 5:0.

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו ביצע תשעה שינויים בהשוואה להרכב שפתח מול ריאל, כשאריק לאמלה ואריק דאייר היו היחידים ששרדו. הלונדונים פתחו מצוין, ועלו ליתרון כבר בדקה השמינית אחרי בעיטה נפלאה של נאסר צ'אדלי מחוץ לרחבה. בדקה ה-71 מצא קירן טריפייר את טומי קארול ברחבה, והאנגלי בן ה-23 בעט בנגיעה אחת פנימה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן טוטנהאם, נאסר צ'אדלי. GettyImages
שער נפלא. צ'אדלי/GettyImages

אחרי שלושה הפסדים רצופים ללא ניצחון בתקופת ההכנה שלה, סוף סוף חזרה ברצלונה לתלם כשגברה על רומא 0:3 בקאמפ נואו במסגרת גביע ז'ואן גאמפר המסורתי. לואיס אנריקה ביצע שישה שינויים בהשוואה להרכב שהפסיד לפיורנטינה, כשליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר פתחו בחוד, ונתנו את הטון כבר מהפתיחה.

בדקה ה-26 הסכר נפרץ: מסי שלח כדור עומק מבריק לז'רמי מתיו, שהמשיך בנגיעה לאחת לניימאר, שעקף בקלילות את וויצ'ק שצ'סני וגלגל פנימה. שמונה דקות לאחר מכן, קיבלנו עימות לא שגרתי בו היה מעורב הפרעוש: מסי ומאפו יאנג מביווה התעמתו והחליפו נגיחות, ולשמחתם שתי הקבוצות זה נגמר בכרטיסים צהובים בלבד. בדקה ה-41 מסי כבר השכיח את התקרית הזו, כשסיים מבצע קבוצתי נפלא שהחל בסוארס ודני אלבס, נמשך בניימאר והסתיים אצלו, בבעיטה שטוחה מקצה הרחבה פנימה. הדובדבן הגיע בדקה ה-66, כשאיבן רקיטיץ' הניף את הרגל מחוץ לרחבה, שלח פצצה לחיבורים וקבע את תוצאת המשחק.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן רומא מאפו יאנג מביווה. AP
מסי נגח ביריב/AP
שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ואז חגג שער/רויטרס
- שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
ערב מוצלח גם לניימאר/רויטרס

במסגרת גביע האלופות הבינלאומי, הפתיעה פיורנטינה של פאולו סוזה 0:1 את צ'לסי של ז'וזה מוריניו, שעלה בהרכב משני. גונסאלו רודריגס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-34.

שחקן פיורנטינה גונסאלו רודריגס מבקיע מול צ'לסי. רויטרס
ניצחון מפתיע. גונסאלו רודריגס מכריע את המשחק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully