וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: קווין פאלמר סיכם את הישארותו לעונה נוספת

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הפורוורד האמריקאי (בן 28, 1.98 מטר) מעדיף להמשיך בעיר הדרומית אצל סגנית האלופה לעונה שלישית, סגר את תנאיו וימשיך בקבוצה של אריק שיבק

one

בוידאו: משחקו המצוין של קווין פאלמר מול מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף

הפועל אילת מגבירה את קצב בניית הסגל לקראת העונה הבאה והלילה (בין רביעי לחמישי) הגיעה להבנות עם הפורוורד קווין פאלמר על הארכת חוזהו לעונה שלישית במועדון, כאשר בשעות הבוקר סיכם סופית השחקן את תנאיו בקבוצה. על האפשרות שפאלמר ימשיך במדי סגנית האלופה פורסם לראשונה בוואלה ספורט. באילת עסקו בתחילה בבניית הסגל הישראלי של הקבוצה ולאחר שסיימו אותו בשבוע שעבר, החלו בבדיקת שוק הזרים ופתחו בשיחות עם פאלמר שהחזיק במספר הצעות מאירופה, אך ככל הנראה יישאר לעונה נוספת בדרום. פאלמר אמר: "אילת היא כמו בית שני עבורי ואני שמח שבהנהלת הקבוצה ראו לנכון לשמור על המשכיות".

פאלמר (28, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת טקסס A&M קורפוס קריסטי משנת 2010. את תחילת הקריירה המקצוענית שלו עשה באוסטין טורוס מליגת הפיתוח של ה-NBA, ואחרי שנה אחת עבר לפוקווקה מהליגה היפנית. בעונת 2012/13 שיחק בדרמה היוונית ואף סיים את העונה עם תואר מלך הריבאונדים. בתחילת עונת 2013/14 הגיע לאילת ועלה עם הקבוצה לגמר גביע המדינה כשהוא רושם 11.6 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים. בעקבות העונה המצוינת היה מועמד לעבור למכבי תל אביב אך באילת הצליחו להשאירו, ועל אף פציעות חוזרות בכתף, כשהראשונה מביניהן בתקרית מוזרה מחוץ לפרקט, רשם 11.7 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בממוצע והגיע עם הקבוצה לגמר סל.

הסגל של אריק שיבק כולל נכון לעכשיו את הישראלים אלישי כדיר, אפיק ניסים, עמית שמחון ו-ולרי גנדלין שממשיכים לעונה נוספת לצידם של שלומי הרוש ורם אליאספור שהצטרפו לקבוצה. באילת יעשו מאמצים על מנת לצרף שלושה זרים נוספים בתקופה הקרובה כדי להשלים את הסגל עד לפתיחת האימונים. ערן יצחק, ששיחק בליגת העל במדי הפועל תל אביב וכיכב באילת בליגות הנמוכות, ישמש כעוזרו של שיבק.

קווין פאלמר הפועל אילת. ברני ארדוב
נשאר בדרום. פאלמר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully