וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: שלומי הרוש סיכם לעונה הבאה

10.7.2015 / 12:06

הגארד מצטרף לסגנית האלופה אחרי ארבע שנים בחולון. בעונה החולפת העמיד ממוצעים של 9.3 נק', 3 ריב' ו-2.1 אס' למשחק. בקבוצה מעריכים שכדיר ימשיך ורוצים להשאיר את אסברי ופאלמר

one

סגנית האלופה, הפועל אילת, הודיעה היום (שישי) על סיכום עם הגארד שלומי הרוש, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. הרוש הוא הרכש הראשון של אריק שיבק לקראת עונת 2015/16. הגארד שלא הגיע להבנות מול הפועל חולון למרות הצעה לחוזה חדש לשלוש שנים, החזיק בהצעות ממספר קבוצות, אך העדיף להגיע לקבוצה הדרומית. אילת תצטרך לשלם עליו דמי השבחה.

הרוש (27, 1.85) גדל במחלקות הנוער של הפועל כפר סבא ולא סומן כפוטנציאל משמעותי בגילאים הצעירים. אחרי מספר עונות בהן הפך לשחקן מוביל בליגה השנייה, קיבל בתחילת עונת 2011/12 את ההזדמנות בהפועל חולון של פיני גרשון. בשנתיים הראשונות התקדם בעקביות ובעונת 2013/14 פרץ בצורה נהדרת עם 9.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק. בעונה האחרונה המשיך במומנטום כשהעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

הרוש מצטרף לאפיק ניסים ועמית שמחון שחתומים לקראת העונה הבאה. לניסים יש אופציית יציאה עד השבוע הבא, אך למרות שמספר קבוצות הביעו בו עניין, הוא ימשיך לעונה רביעית בדרום. באילת מעריכים שבימים הקרובים תהיינה הבנות סופיות גם עם אלישי כדיר בנוגע המשך דרכו במועדון. במועדון מעוניינים ליצור המשכיות ומלבד כדיר, רוצים שגם בריאן אסברי וקווין פאלמר ימשיכו.

שלומי הרוש הפועל חולון תקציר הפועל חולן - בני הרצליה. one
תחנה שנייה בליגת העל. הרוש/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully