וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוקאנוביץ' מתלבט בשלוש עמדות עיקריות

4.8.2015 / 21:02

מאמן האלופה הישראלית לא תרגל הרכב פותח ברור לקראת פלזן (21:45, ספ' 5) ומתלבט בעמדת הבלם שיפתח ליד טל בן חיים, בעמדת המגן השמאלי ובעמדת הקשר לצד אלברמן ואיגייבור. יצחקי אמור לפתוח

סיבוב שלישי, גומליןמחצית04/08/2015
ויקטוריה פלזן
    0
      מכבי תל אביב
      one

      מכבי תל אביב תפגוש מחר (רביעי) את ויקטוריה פלזן למשחק הגומלין בסיבוב המוקדומת השלישי בליגת האלופות, לאחר ההפסד הביתי 2:1. הצהובים, שיצאו לצ'כיה ללא המגן יואב זיו והחלוץ ברק בדש שנותרו בישראל, חייבים לכבוש שני שערים בשביל להעפיל לשלב הבא. מנגד, הצ'כים, שהשיגו תוצאה טובה מאוד במשחק הראשון בישראל, יגיעו למשחק לאחר שאת משחק הליגה האחרון, מול דוקלה פראג בשבת, הם הפסידו 1:0. למרות זאת, בקבוצה מלאי ביטחון לקראת המפגש מול האלופה הישראלית, ולקראת סיכוייהם להמשיך לשלב הפלייאוף של האלופות.

      האלופה הישראלית השלימה הערב את ההכנות למשחק אחרי שקיימה אימון באצטדיון של פלזן בשעה המקבילה לשעת המשחק מחר. בתום ארוחת הערב, סיפרו השחקנים כי המאמן סלבישה יוקאנוביץ' הרבה לערוך שינויים במהלך האימון ולא תרגל את ההרכב הפותח בצורה ברורה. יחד עם זאת, קרוב לוודאי שלסרבי שמונה בטוחים בהרכב וההתלבטויות שלו הן בעמדת הבלם לצידו של טל בן חיים, המגן השמאלי והקשר הנוסף לצידם של גל אלברמן ונוסא איגייבור שבטוחים בהרכב.

      איתן טיבי רשם הופעה טובה בדרבי בשבת האחרונה ויוקאנוביץ' ציין זאת בסיום המשחק, אבל ייתכן כי מאמן מכבי ייתן בכל זאת לקרלוס גרסיה אשראי נוסף במרכז ההגנה. עמרי בן הרוש ושון גולדברג נאבקים על עמדת המגן השמאלי, אחרי שיואב זיו הושאר בארץ ולא יצא עם הקבוצה לצ'כיה. בקישור כאמור מתחרים אבי ריקן, ניקולה מיטרוביץ' וגילי ורמוט על אותה עמדה. החלק הקדמי אמור לכלול את ערן זהבי, טל בן חיים וברק יצחקי שהתאושש מפציעה קלה ונראה כי יוקאנוביץ' יהמר עליו כזה שיכול לסייע לזהבי ולאחרים למצוא פעמיים את הרשת.

      מלבד החום הכבד ששורר בצ'כיה שמזכיר בדיוק את מזג האוויר בארץ התלוננו השחקנים כי הדשא באצטדיון מאוד גבוה והכדור לא זז במהירות. באופן כמעט מסורתי בשלב הזה, מכבי לא תקבל חיזוק רציני מהיציעים אחרי שרק כמה עשרות אוהדים הגיעו בינתיים בטיסות לפראג.

      שחקני מכבי תל אביב באימון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
      רגע האמת. מכבי מתאמת בצ'כיה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

      "הגענו ללא מעט מצבים במשחק הראשון. לא הייתי מעורב בהם אישית, אבל עזרתי ליצור אותם", אמר ערן זהבי במסיבת העיתונאים של הצהובים לקראת המשחק. "לפלזן יש הגנה טובה מאוד, אבל אני מקווה שמחר היא לא תעבוד טוב כל כך. אנחנו שמחים להיות פה, אני מרגיש נהדר ומקווה שנוכל לנצח ולעבור לשלב הבא".

      סלבישה יוקאנוביץ' הוסיף: "במשחק הקודם לא היינו רעים, היינו קצת חסרי ריכוז. טיפלנו וניתחנו הכל. ברמות האלה אין יריבות רעות, יש קבוצות טובות כמו פלזן. מה שאנחנו צריכים לעשות זה ליצור שטחים כדי לתקוף. המשחק יוכרע על הדברים הקטנים".

      בנוגע למזג האוויר ולחום שמורגש בצ'כיה בימים אלה: "הטמפרטורה במשחק תהיה זהה לשתי הקבוצות. אנחנו בקיץ, צפוי שיהיה חם. לפלזן יש אצטדיון פנטסטי, אני מקווה שנוכל לצאת ממנו עם חיוך".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

      בשיתוף קק"ל
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      דרוך ומוכן. יוקאנוביץ' במטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

      "אין ספק, התוצאה שהשגנו בבלומפילד מבטיחה", אמר מירוסלב קובק. "אבל מולנו תשחק יריבה קשוחה, שלא תוותר על המשחק בקלות. אין למכבי תל אביב מה להפסיד, היא תשחק עם המון נחישות כדי לעבור לשלב הבא, אבל כך גם אנחנו. אני מאמין שבעזרת התמיכה של הקהל נשלים את המשימה ונעלה לשלב הבא. מכבי תל אביב שיחקה לאחרונה בגביע המקומי מול הפועל תל אביב וניצחה. היא שיחקה בקצב נהדר והוכיחה את חוזקה. עבורה, מדובר היה במבחן טוב לקראת המשחק במוקדמות ליגת האלופות".

      "אנחנו רוצים לנצח, לבדר את האוהדים וכמובן - להעפיל לשלב הבא", אמר הבלם רומן הובניק. "מכבי תל אביב קבוצה עקשנית ומסוכנת, במיוחד בחלק ההתקפי. חשוב שנשחק טוב מאחור, ושנדע לצאת היטב להתקפות מתפרצות". "חבל על השער שספגנו בתל אביב", אמר אונדז'יי ואנייק. "אסור לשכוח ששיחקנו רק מחצית אחת בינתיים. המטרה שלנו היא לכבוש כדי להוריד מאיתנו לחץ, כך יהיה לנו קל יותר", הוסיף מילאן פטרז'לה.

      הרכב משוער: מאתוש קוזאצ'יק, פרנטישק ראיטורל, וצלאב פרוחזקה, רומן הובניק, דויד לימברסקי, אונדז'יי ואנייק, תומאש הוז'אבה, מילאן פטרז'לה, יאן קובאז'יק, דניאל קולארז', איידין מחמוטוביץ'.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: ייבגני ארנובסקי (אוקראינה)
      אצטדיון: דוסאן ארנה (פלזן)
      קהל: 11200

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully