וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.8: ריאל מדריד החלה לחפש אחר מחליף לקארים בנזמה?

בספרד מדווחים שהבלאנקוס מתכוננים לעזיבה אפשרית של החלוץ, וסימנו שלושה מועמדים להחליפו. נאפולי רכשה את אלסאיד היסאי מאמפולי, באנגליה טוענים שואן חאל שוב ינסה להנחית את הוולשי, ברצלונה דורשת מליברפול זכות ראשונים על קוטיניו

AP

בווידאו: רפאל סנטוס בורה שמועמד לאתלטיקו מדריד

העברות

* נאפולי רכשה מאמפולי את המגן הימני האלבני אלסאיד היסאי תמורת כ-5 מיליון יורו. היסאי בן ה-21 למעשה ימשך לשחק תחת מאוריציו סארי שאימן אותו באמפולי.

* המגן הימני הפרואני, לואיס אדבינסולה, עבר מהופנהיים לבורסאספור. הוא חתם במדי הקבוצה הטורקית לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת.

* בנפיקה רכשה מטוונטה את שחקן הכנף בילאל אולד-שייח תמורת 1.5 מיליון יורו. ההולנדי-מרוקני חתם בקבוצה מליסבון עד קיץ 2020.

* העולה החדשה לליגה הבכירה בצרפת, אנז'ה, הציגה שני שחקנים חדשים: החלוץ הסרבי גוראן קראנוביץ' (27) שהגיע אליה מסנט גאלן השוויצרית בהעברה חופשית, והבלם הצרפתי-טוניסאי בילל מוחסני (28), שהצטרף מריינג'רס הסקוטית, גם כן ללא תמורה.

* אנדרלכט השאילה לפ.צ קופנהגן את השוער תומאס קמינסקי. הבלגי בן ה-22 יתחרה על מקום בהרכב עם סטפן אנדרסן הוותיק.

שחקן נבחרת צ'ילה, אדוארדו ורגאס. AP
יתאחד עם ביילסה? ורגאס/AP

שמועות

* באנגליה טוענים כי אנחל די מריה יעבור מחר בקטאר בדיקות רפואיות בפריס סן ז'רמן. הצרפתים ישלמו למנצ'סטר יונייטד 44.4 מיליון ליש"ט עבור הארגנטינאי (63 מיליון יורו), ויחתום לארבע שנים. יונייטד שילמה עליו לפני שנה 59.7 מיליון ליש"ט.

* ארסנל הגבירה את המאמצים להחתמתו של החלוץ הצרפתי של ריאל מדריד, קארים בנזמה בן ה-27, כך מדווחים בימים האחרונים הן באנגליה והן בספרד. ארסן ונגר רוצה מאוד את החלוץ, שלא הרשים יותר מדי במשחקי ההכנה של ריאל מדריד, ואף מוכן להקציב כ-60 מיליון ליש"ט כדי להנחיתו בלונדון.

* ב"אס" מדווחים שהבלאנקוס כבר החלו לחפש אחר מחליפים, אם וכאשר בנזמה אכן יעזוב. שלוש האופציות: אלברו מוראטה, ששיחק בעבר בקבוצה ועבר ליובנטוס, סרחיו אגוארו המשחק במנצ'סטר סיטי ופרננדו יורנטה הספרדי, המשחק גם הוא ביובנטוס.

* החלוץ הצ'יליאני אדוארדו ורגאס, עשוי לאחד כוחות עם מרסלו ביילסה במארסיי. ורגאס בן ה-25 שייך לנאפולי, אבל בשנים האחרונות הושאל לגרמיו, ולנסיה וק.פ.ר.

* החלוץ הקולומביאני רפאל סנטוס בורה התראיין במולדתו וסיפר שהוא קרוב לאתלטיקו מדריד. סנטוס בורה בן ה-19 משחק דפורטיבו קאלי והוא נחשב לאחד מהכישרונות המבטיחים של הכדורגל הקולומביאני. הדברים שלו מגיעים יומיים אחרי שנשיא אתלטיקו, אנריקה סרסו, אמר ש"אנחנו מתעניינים בסנטוס בורה, אבל שום דבר עדיין לא סגור".

* בתקשורת הספרדית טוענים שניקולאס אוטאמנדי נמצא על הכוונת של באיירן מינכן. בלם ולנסיה ונבחרת ארגנטינה מחוזר מזה תקופה ארוכה על ידי מנצ'סטר יונייטד, וגם פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי הוזכרו בשבועות האחרונים כמתעניינות בו.

* ב"אקספרס" הבריטי טוענים שמנצ'סטר יונייטד עדיין לא ויתרה על רכישתו של גארת' בייל מריאל מדריד, ושהיא תגביר את המאמצים אחרי שהעברתו של אנחל די מריה לפ.ס.ז' תושלם.

* 'ספורט': ברצלונה עשויה לדרוש מליברפול זכות ראשונים על פיליפה קוטיניו בתמורה לשחקן הכנף הצעיר אדמה טראורה (19), שאמור לעבור למרסיסייד בעסקת השאלה.

עוד באותו נושא

הדילמה החדשה של בניטס: בייל, בנזמה או איסקו יאבדו מקום בהרכב?

לכתבה המלאה
פיליפה קוטיניו, ליברפול, חוגג. רויטרס
ברצלונה בונה עליו. פיליפה קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully