וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה החדשה של בניטס: בייל, בנזמה או איסקו יאבדו מקום בהרכב?

מאמן ריאל מדריד מסיק מסקנות ממסע המשחקים לסין: הוולשי לא בא לידי ביטוי במערך הנוכחי ועשוי לאבד את מקומו לטובת איסקו, שמצוי בכושר טוב. וגם: המחליפים הפוטנציאליים של הבלאנקוס לבנזמה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ריאל מדריד שבה לספרד ממסע המשחקים בסין עם מאזן של שלושה ניצחונות וספיגה אחת בלבד, אך הדילמות של רפא בניטס רק החלו. בספרד מדווחים כי מאמן הבלאנקוס לא מרוצה מהמערך אותו ניסה במסע המשחקים, וכי הוא מודע לכך שיהיה חייב לבצע שינוי כדי לשפר את ההתקפה של ריאל.

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. רויטרס
דווקא ההתקפה לא עובדת. בניטס/רויטרס

הסוגיה המרכזית, על פי דיווח ב'אס', היא מקומם בהרכב של קרים בנזמה, גארת' בייל ואיסקו. במשחקים האחרונים בייל שיחק מתחת לבנזמה, אך במערך הזה לא נשאר מקום לאיסקו, אחד הפייבוריטים של המאמן ומי שנמצא בכושר הטוב ביותר מבין השלושה. במתכונת הזו בייל עדיין לא כבש שער, בעוד שגם בנזמה התקשה למצוא את עצמו. בתקשורת במדריד ציינו את העובדה כי במהלך מסע המשחקים של ריאל למזרח הרחוק בעונה שעברה הבלאנקוס כבשו שלושה שבעה בארבעים משחקים, אך שניים מהם נרשמו על שמו של בייל.

הרחשים סביב בנזמה הולכים וגוברים, והדיווחים היום (ראשון) לפיהם ארסנל תציע כ-65 מיליון יורו כדי להחתימו כבר הולידו רשימת יורשים פוטנציאליים. ב'אס' פרסמו את שמותיהם של האקס אלברו מוראטה כאופציה להצטרף, וכן את סרחיו אגוארו, פרננדו יורנטה ובורחה מיוראל, מלך השערים של אליפות אירופה עד גיל 19. במקביל, ריאל ממשיכה לחפש קובצות חדשות לכמה משחקניה, בין אם בעסקאות השאלה או מכירה. לוקאס סילבה ומרטין אודגארד עשויים לעזוב בהשאלה, בעוד שפביו קואנטראו מחפש קבוצה אחרת, אך לא מוצא לעת עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully