וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת: נמרוד טישמן סיכם לעונה

27.7.2015 / 19:50

הרכז (24, 1.93 מ') שסיים את דרכו בגלבוע/גליל יהיה הרכש הרביעי של נתי כהן. אשתקד העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק: "מאמינים בו, יהיה לו חלק חשוב"

one

בווידאו: משחקו האחרון של נמרוד טישמן בגלבוע/גליל

אחרי החתמות מאיר טפירו ופול דילייני, ממשיכה מכבי קרית גת לעבות את הקו האחורי שלה לעונה הבאה. נמרוד טישמן היום (שני) לעונה בשורות העולה החדשה. על מועמדותו של הרכז לקרית גת פורסם לראשונה בוואלה ספורט.

טישמן מצטרף לטפירו, דילייני וסטו דגלאס, שהיה מהגארדים המובילים בעונה שעברה בליגה הלאומית והצטרף משורות הפועל עפולה. יוני ניר הוא השחקן היחיד שממשיך בשלב זה עם הקבוצה מהליגה השנייה, כשליאור ליפשיץ שהחזיק בחוזה קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות.

טישמן (24, 1.93 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ולאחר תקופה קצרה במכללת פלורידה החל את קריירת הבוגרים שלו בהפועל יקנעם/מגידו. משם המשיך להפועל גלבוע/גליל, בשורותיה שיחק מקיץ 2011 ועד לפני מספר חודשים, אז ירדה הקבוצה לליגה הלאומית. אשתקד חווה ירידה מסוימת במספרים, והעמיד ממוצעים של 6 נקודות (46 אחוז ל-2, 22 אחוז ל-3, 68 אחוז מהעונשין), לצד 2.3 ריבאונדים ו-3.1 אסיסטים למשחק.

במכבי קרית גת מסרו בתגובה: "אנו שמחים על הצטרפותו של נמרוד ומאמינים בו מאוד. הוא יהווה חלק חשוב בפאזל של הקבוצה שנבנה לאט ובזהירות. בימים הקרובים נשלים את סגל הישראלים שלנו ובעזרת השם תהיה לנו קבוצה טובה מאוד".

נמרוד טישמן שחקן הפועל גלבוע/גליל. מגד גוזני
עוד חיזוק לקו האחורי. טישמן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully