וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו סיכם לעונה הבאה במכבי קרית גת

23.7.2015 / 6:40

הגארד בן ה-40 ימשיך לעונה 22 בליגת העל אחרי שסיכם בשורות העולה החדשה, אותה העדיף על פני מכבי אשדוד. המאמן נתי כהן: "משוכנע שהחיבור עם העיר והמועדון יהיו מוצלחים"

one

העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת סיכמה הלילה (בין רביעי לחמישי) את תנאיו של מאיר טפירו והוא ישחק במועדון בעונה הבאה. בקבוצה עשו מאמצים גדולים בימים האחרונים על מנת לצרף את השחקן ששוחרר מנס ציונה, כשגם מכבי אשדוד נכנסה לתמונה בימים האחרונים, אך טפירו העדיף לבסוף להגיע לקבוצה של נתי כהן. "אני מאוד שמח על החתמתו של מאיר טפירו אצלנו במכבי קרית גת", אמר כהן לאחר הסיכום, "אישיותו, ניסיונו ויכולותיו המקצועיות יעזרו לנו בכל האספקטים. אני מאוד שמח שמאיר הצטרף ומשוכנע שהחיבור עם העיר והמועדון יהיו מוצלחים".

טפירו (40, 1.92), הקלע ה-13 בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי עם 5,309 נקודות, רשם עד כה 22 עונות כשחקן פעיל, 21 מתוכן בליגת העל ועונה נוספת בנאנסי הצרפתית. הקבוצה הראשונה שנתנה לו את הצ'אנס בליגה הבכירה הייתה הפועל תל אביב, ולאחר מכן המשיך להפועל אילת, מכבי חיפה, הפועל ירושלים בשלוש קדנציות שונות, בני השרון בשתי קדנציות, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד והחל מעונת 2013/14 נס ציונה. את העונה הנוכחית פתח עם פציעה, ממנה חזר ורשם ב-26 משחקים 8 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-3.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טפירו מצטרף בשורות העולה החדשה לסטו דגלאס שחתם לפני כשבועיים וליוני ניר שממשיך מהעונה שעברה לאחר שסיכם את תנאיו ויחתום לאחר תשעה באב. בקרית גת צפויים לצרף עוד ישראלי אחד או שניים כשבין המועמדים נמצאים נמרוד טישמן, אורי קוקיה ודניאל תמיר.

גארד עירוני נס ציונה מאיר טפירו. ברני ארדוב
בלתי נגמר. טפירו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully