וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי לקראת פלזן: "הגיוני שנעשה קפיצת מדרגה באירופה"

27.7.2015 / 22:22

קפטן מכבי תל אביב דרוך לקראת המשחק הגורלי עם פלזן בליגת האלופות (ג', 20:20, ספורט1): "הסיכויים 50-50". יוקאנוביץ' לא תרגל הרכב, התלבטות בהגנה, לא ברור האם ריקן ישחק

סיבוב שלישי, משחק ראשוןמחצית28/07/2015
מכבי תל אביב
    0
      ויקטוריה פלזן
      צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: קשת סידי
      מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ' לצד קפטן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
      הם מוכנים. זהבי ויוקאנוביץ'/קובי אליהו

      בצל הליך הבוררות עם בן רייכרט, ערכה הערב (שני) מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. הצהובים יארחו מחר (שלישי, 20:20, ספורט1) את אלופת צ'כיה ויקטוריה פלזן, בתקווה להשיג תוצאה טובה ולשמור על חלום שלב הבתים בחיים.

      באסיפה שערך, הזהיר יוקאנוביץ' את שחקניו ממשחק הגובה של פלזן והקרין קטעים מה-1:2 של היריבה על סלביה פראג במחזור הפתיחה של הליגה הצ'כית. מאמן מכבי לא תירגל הרכב, אך עושה רושם שקרלוס גרסיה ירד לספסל, כשאיתן טיבי וטל בן חיים ישחקו במרכז ההגנה.

      אבי ריקן תורגל גם הוא בחלקים מהאימון, אבל לא ברור אם יפתח. נראה כי השחקן הבטוח בקישור של המאמן הוא נוסא איגיבור, כשההערכה היא שהוא לא יוותר על ניקולה מיטרוביץ'. גם גילי ורמוט תורגל בחלקים מהאימון.

      מונס דאבור יצטרף אחרי פלזן?

      מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
      רגע האמת. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

      "המועדון עשה מאמץ רב בכל הנוגע לרכש, ואין טעם להגיב יותר על כך", הבהיר סלבישה יוקאנוביץ'. "במשחק האחרון נגד היברניאנס לא הרשמנו ואני יודע שיש עוד הרבה מקום לשיפור. נתקדם לאט לאט, ואני בטוח שהקבוצה שלי תיראה טוב יותר מול פלזן, שהיא קבוצה מצוינת. זו לא הפעם הראשונה שהיא משחקת באירופה, היא מלאת ניסיון. למרות זאת, אני משוכנע שיש לנו את היכולת לגרום לה לבעיות. אנחנו צריכים לכבד אותה, אך יחד עם זאת היא צריכה לכבד אותנו. במגרש שלנו, עם האוהדים, יש לנו קבוצה מסוכנת מאוד".

      יש לנו קבוצה מהירה מאוד, ואני משוכנע שנגיע למצבים. פלזן? היא תוקפת עם שחקנים רבים ובדרכים שונות", אמר המאמן. "נצטרך להיזהר. אבי ריקן? כל השחקנים רוצים לשחק. ריקן שחקן נהדר והוא מוכן. יש לו סיכוי לקבל דקות כבר מול פלזן, ואני משוכנע שהוא יהיה שחקן משמעותי בסגל שלנו במהלך העונה".

      על הקפטן החדש שלו ערן זהבי אמר יוקאנוביץ' "ערן זהבי שחקן נהדר ואני מרוצה מכך שהוא בקבוצה, אבל מול פלזן נשחק 11 מול 11. אני בטוח שהחלק שלו יהיה משמעותי. בלומפילד אצטדיון רועש מאוד ואני בטוח שתהיה טובה, שתעזור לנו לשחק טוב יותר. השינוי בחוליית ההגנה? תצטרכו לקנות כרטיס כדי לדעת אם אמשיך באותה שיטה".

      ערן זהבי עצמו אמר: "בשלבים הראשונים של העונה הדברים לא נראים כמו שהם נראים במהלך העונה. תמיד ההתחלה קשה יותר מההמשך. בסך הכול אנחנו כן מבינים את המאמן ומבינים מה הוא רוצה מאיתנו. תמיד יש מקום לשיפור, זה ברור. זה מה שאנחנו רוצים לעשות. כיף שמתעסקים בי, זה מחמיא, אבל אנחנו קבוצה. גם את באזל וגם את מאריבור היינו יכולים לעבור, אבל היה לנו חסר משהו במשחקים האלו. פלזן קבוצה מצוינת שמאומנת טוב. היא רצה זמן רב ביחד. לא סתם היא הגיעה לשלב הבתים פעמיים בחמש השנים האחרונות. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. הסיכויים 50-50. הגיוני שנעשה קפיצת מדרגה באירופה. לא ננמיך ציפיות. תמיד אפשר לרענן את השורות, אבל שחקנים יגיעו רק אם הם ישדרגו את הקבוצה. אם יגיע רכש, זה עניין של מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף".

      קובי אליהו

      אלופת צ'כיה, ויקטוריה פלזן, אמנם ערכה שני משחקים רשמיים בלבד עד עתה, אך כבר כעת ניתן להגיד שאת עונת 2015/16 היא פתחה ברגל ימין. היא רשמה שישה משחקים העונה וניצחה בחמישה מהם - כולל בסופר-קאפ הצ'כי ובמשחק הליגה הראשון של העונה. היא ניצחה בשלושה משחקי ידידות נוספים והפסידה פעם אחת בלבד לשטוטגרט.

      משחק הליגה הראשון שלה העונה היה בשישי האחרון, ובו היא ניצחה 1:2 את סלביה פראג. על פי התקשורת הצ'כית, המאמן מירוסלב קובק צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב לעומת זה שפתח בניצחון על סלביה - כשהחלוץ הבוסני, אדין מחמוטוביץ' צפוי לפתוח בחוד במקומו של יאן הולנדה שעלה ב-11 בשישי האחרון. וצלאב פילארז', אחד מהכוכבים הגדולים של הקבוצה, לא היה בסגל של פלזן במשחק הליגה האחרון וככל הנראה לא יפתח גם מול מכבי תל אביב.

      המאמן מירוסלב קובק דיבר על הסיכויים קבוצתו לקראת המשחק מחר: "אני לא אוהב שקובעים מי פייבוריט במשחק כדורגל. האמת תקבע על הדשא. מחר שתי קבוצות מנוסות וחזקות יעלו לכר הדשא ויהיו הרבה שחקנים בינלאומיים על המגרש. המשחק יחל בתוצאה 0:0 ויש לנו הרבה כבוד למכבי תל אביב. יש לנו אסטרטגיית משחק אך אהיה מאמן גרוע אם אומר לכם אותה. נראה איך יתפתח המשחק". על הדברים שלמד מהמשחקים של מכבי נגד היברניאנס אמר קובק: "למרות שהם הפסידו היה ברור מי יותר טובה מבין הקבוצות בשני המשחקים, במיוחד בשני שהיה כאן בבית של מכבי. לי היה ברור מהדקה הראשונה מי תשחק מולנו. מכבי שיחקו טוב גם כאשר הם הפסידו".

      הקפטן דויד לימברסקי הוסיף: "יש לנו מידע על מכבי אבל נשמור אותו אצלנו. אנחנו פה בשביל לעלות לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. הטמפרטורה פה גבוהה, אבל גם בצ'כיה. הדבר הבעייתי מבחינתנו זה הלחות, אבל אנחנו מנוסים מלפני שלוש שנים כשיחקנו פה".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלכסיי קולבאקוב (בלארוס)
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 13420

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully