וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' יבצע שינויים בהרכב, דאבור יצטרף אחרי פלזן?

27.7.2015 / 12:45

קרויף עושה מאמץ להחתים את החלוץ במכבי תל אביב עד תום מועד הרישום הערב, אם לא יצליח, החלוץ עשוי להגיע בשלב מאוחר יותר. יוקאנוביץ' שם דגש על משחק ההגנה לקראת הצ'כים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

"ג'ורדי מנסה להכין הפתעה של הרגע האחרון. הוא נמצא בקשר עם סוכנים זרים, והמטרה היא לעשות מהלך עוד היום. אם זה לא יצליח, מכבי תשחק מול ויקטוריה פלזן עם הסגל הנוכחי", כך אמר אתמול (ראשון) מקורב למנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, שאתמול עדיין ניסה לקדם את החתמת מונס דאבור. הפערים עם גראסהופרס לגבי חלוץ נבחרת ישראל עדיין גדולים, ועומדים על כמעט מיליון יורו.

"הסיכוי שעסקה כזאת תצא לפועל ביום האחרון לרישום, נמוך", אמרו מקורבים לעסקה. יחד עם זאת, במידה ומכבי לא תמצא חלוץ זר היום ותעפיל לשלב הבא בלעדיו, היא תנסה להחתים את דאבור לקראת השלב הבא. מכבי הציעה 1.5 מיליון יורו תמורת החלוץ ומוכנה לשדרג את ההצעה בעוד כ-10-15 אחוז, אך בשלב זה השוויצרים מתעקשים לקבל מיליון יורו נוספים, שבמועדון לא מוכנים לשלם.

בגזרת אייל גולסה אין כל חדש. קרויף מעריך את קשר פאוק, אבל נכון להבוקר לא הוגשה הצעה לשחקן. בשלב זה, גם אם תוגש הצעה, קרויף יעדיף לצרף את השחקן בהשאלה ולא בעסקת מכירה.

שחקן נבחרת ישראל, מונס דאבור. GettyImages
המגעים נמשכים. דאבור/GettyImages

היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם שלה בקרית שלום ולא בבלומפילד. סלבישה יוקאנוביץ' לא תרגל את ההרכב אתמול, אבל ערך אסיפה במהלכה הקרין את משחק הגומלין מול היברניאנס, ועבר עם השחקנים על מספר נקודות חשובות שהיה רוצה לשפר, בעיקר בהנעת הכדור ובחלק האחורי. היום צפויה להיערך אסיפה נוספת, שתתרכז ביריבה. עדיין לא ברור האם אבי ריקן יפתח בהרכב, או יעלה מהספסל. שחקנים בקבוצה העריכו אמש: "יוקאנוביץ' יערוך מספר שינויים בהשוואה למשחק הגומלין. הוא לא היה מרוצה ממה שראה".

בשעה 16:00 תיפתח בהתאחדות לכדורגל הבוררות בעניינו של בן רייכרט, שדורש להשתחרר מידית מהקבוצה. "מטבע הדברים, לא בטוח שהבוררות תסתיים היום", אמרו בסביבתו של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully