וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.7: וילה מצאה מחליף לבנטקה, אפלאיי חתם בסטוק

הקבוצה מבירמינגהאם סיכמה על רכישתו של ג'ורדן איוו מלוריין, הקשר ההולנדי עבר לפרמיירליג, שוער ארסנל אישר שהוא עובר לאולימפיקו, דידייה דרוגבה חתם במונטריאול, בראהינו מתקרב לטוטנהאם, בלם חדש בפיינורד

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* אסטון וילה מצאה מחליף לכריסטיאן בנטקה: ג'ורדן איוו חלוצה של לוריין חתם לחמש שנים תמורת סכום משוער של 14 מיליון יורו.

* החלוץ דידייה דרוגבה, שכבש ארבעה שערי ליגה ב-28 הופעות במדי צ'לסי בעונה שעברה, חתם במונטריאול מליגת ה-MLS בגיל 37. יחבור בקבוצה לנייג'ל ריו קוקר, לורן סימה ומרקו דונאדל.

* סטוק סיטי החתימה את הקשר ההולנדי, איברהים אפלאיי בן ה-29, שסיים חוזה בברצלונה עם סיום העונה. אפלאיי שיחק בעונה האחרונה באולימפיאקוס אליה הושאל מהקטאלנים, ורשם 19 הופעות בליגה היוונית יחד עם ארבעה שערים. הוא חתם על חוזה לשנתיים ויהיה אקס-ברצלונה הרביעי בסגל של הפוטרס. קדמו לו מארק מוניאסה, בויאן קרקיץ' ושחקן הכנף מוחה, שמושאל מבארסה.

* המגן הספרדי הצעיר, חאבי מאנקיו (21), ששיחק בעונה שעברה בליברפול כמושאל מאתלטיקו מדריד, ישחק בעונה הבאה במארסיי, גם כן בהשאלה מהקולצ'ונרוס. רשם עשר הופעות בפרמיירליג בעונה שעברה.

* מיינץ החתימה את הבלם הפורטוגלי הנריקה סרנו לשנתיים. הפורטוגלי בן ה-30 שוחרר לאחרונה מקייסריספור הטורקית והוא חוזר לסיבוב שני בבונדסליגה אחרי ששיחק בפ.צ קלן בעונת 2011-2012.

* שוער נבחרת ארגנטינה, סרחיו רומרו, חתם לשלוש שנים במנצ'סטר יונייטד, מה שעשוי לסלול את דרכו של דויד דה חאה לריאל מדריד. לידיעה המלאה

* עוד אנגלי ב-MLS: שון רייט פיליפס חתם בניו יורק רד בולס.

* סולי מונטארי (30) ששוחרר ממילאן, חתם לשנתיים באל איתיחאד הסעודית. זו התחנה הראשונה של הגנאי מחוץ לאירופה אחרי 13 שנות קריירה מקצוענית.

* ניוקאסל החתימה את המגן-בלם שאנסל אמבמבה שעובר אליה מאנדרלכט תמורת 8 מיליון ליש"ט. הקונגולזי ממתין לאישור עבודה בריטי כדי להצטרף סופית ורשמית. אמבמבה הוא השחקן השני שהמגפאייז רוכשים מאנדרלכט לאחרונה אחרי אלכסנדר מיטרוביץ'.

* החלוץ דייברסון עבר מבלננשש הפורטוגלית ללבנטה הספרדית תמורת 2 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-24 הושאל בעונה שעברה לפ.צ קלן הגרמנית.

* טרואה החתימה את הקשר ההתקפי פביאן קאמו לשנתיים. הטוניסאי-צרפתי בן ה-30 הגיע מגנק ונחת לקדנציה שנייה בקבוצה מחבל שמפאן-ארדן.

* פיינורד השלימה את החתמתו לשלוש שנים של הבלם בן ה-27, יאן-ארי ואן דר היידן. הוא הגיע אליה בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בוויטסה ארנהם.

* יובנטוס השאילה לזולט וארחם את שחקן הכנף הסנגלי מאמה תיאם. אלופת איטליה רכשה את תיאם בן ה-22 מווירטוס לנצ'אנו תמורת 1.4 מיליון לפני כמה שבועות.

הכדורגלן בעל ארבעת תאריכי הלידה: שאנסל אמבמבה בדרך לניוקאסל

שחקן בוקה ג'וניורס, דניאל פאבלו אוסבלדו. AP
בדרך לפורטוגל? אוסבלדו/AP

מונטארי בערב הסעודית

שמועות

* על פי הדיווחים באנגליה ובספרד, לא רק שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס הודיע לסרחיו ראמוס בפגישה עמו שהוא לא ישוחרר מהמועדון בשום צורה - הבלם אף צפוי לחדש את חוזהו בבלאנקוס. ראמוס הביע את רצונו לעזוב, אבל פרס סירב בתוקף.

* עם זאת, עסקת החליפין של ראמוס בדויד דה חאה כנראה שעדיין לא ירדה מהפרק. וכך אמר לואי ואן חאל על החתמת השוער סרחיו רומרו במנצ'סטר יונייטד: "לנוכח האיום שדה חאה יעבור לריאל מדריד, היינו חייבים להתכונן לעונה. סרחיו יכול למלא את מקומו, אם יקרה משהו עם דה חאה".

* באיטליה טוענים כי נציגי בשיקטאש הגיעו לפירנצה על מנת לנסות לשכנע את מריו גומס לעבור לקבוצה הטורקית. אתמול דווח באיטליה שהמעבר של החלוץ הגרמני לבשיקטאש סגור תמורת 8 מיליון יורו שיעברו בין הקבוצות, אבל גומס לא שוכנע ורצה רק מעבר בהשאלה.

* טיאגו מוטה ממשיך לטעון שהוא רוצה לעזוב את פריס סן ז'רמן: "הקבוצה יודעת מה אני רוצה, וזה לעזוב. דיברנו, ואנחנו ממשיכים לדבר".

* פריס סן ז'רמן הכחישה את הדיווחים לפיהם תכננה לשבור את שיא ההעברות והציעה לריאל מדריד 120 מיליון יורו על כריסטיאנו רונאלדו. הנשיא נסאר אל חאליפי אמר: "זה לא ממש נכון".

* פאבלו אוסבלדו נמצא על הכוונת של בנפיקה. החלוץ הארגנטינאי, 29, נותר ללא קבוצה אחרי שסיים תקופת השאלה קצרה בבוקה ג'וניורס ושוחרר מסאות'המפטון. גם בטיס התעניינה בו לאחרונה.

* זה עדיין לא רשמי, אבל וויצ'ך שצ'סני שוערה של ארסנל אישר שהוא סיכם ברומא. השוער הפולני יעבור בדיקות רפואיות באולימפיקו ויחתום על חוזהו בקבוצה של רודי גרסיה.

* על פי דיווח באנגליה, טוטנהאם צפוי להשלים את רכישתו של סיידו בראהינו, חלוצה הצעיר של ווסט ברומיץ', עד יום רביעי.

* באנגליה מדווחים שגונסאלו היגואין חלוצה של נאפולי נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי, שמחפשת מחליף לאדין דז'קו וסטבן יובטיץ'.

"מארקה" מצהיר: ראמוס "קרוב מאוד" לחתימה

סיידו בראהינו, שחקן ווסט ברומיץ'. Laurence Griffiths, GettyImages
בדרך לטוטנהאם. בראהינו/GettyImages, Laurence Griffiths

יונייטד מודיעה בתדהמה

שצ'זני מתרגש לקראת ההגעה לרומא

Ciao Giallorossi!! ⚽️

A video posted by Wojciech Szczesny (@wojciechszczesny1) on

סטבן יובטיץ' נחת באינטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully