וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו: "לא אתן לבני יהודה להתרסק. מקומנו בצמרת"

25.7.2015 / 22:48

על אף שהכתומים צירפו רק שני שחקנים, הבעלים דמאיו מרוצה מהרכש ("רז מאיר מוגדר כעילוי, אלמוג בוזגלו הוכיח שהוא שחקן נהדר") וטוען: "גם קרית שמונה לקחה אליפות עם סגל צעיר ואלמוני"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בני יהודה תסיים ביום שני את מחנה האימון שקיימה בהולנד. בקבוצה הביעו שביעות רצון מתנאי המחנה ומאמינים שזו היתה הכנה ראויה לקראת פתיחת המשחקים בגביע הטוטו ובליגת העל. עד כה צירפו הכתומים רק שני שחקני רכש, אלמוג בוזגלו ורז מאיר. בקבוצה הגבירו לאחרונה את המאמצים לצרף את המגן אלעד גבאי, ששוחרר ממכבי חיפה, וינסו בימים הקרובים לסגור את פרטי חוזהו של הקשר דימיטריוס פופוביץ', שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, היווני שהצליח להרשים את הצוות המקצועי, בזמן הקצר שבו נטל חלק באימוני הקבוצה השבוע. המאמן יוסי אבוקסיס, מעוניין לצרף עוד בלם זר וחלוץ ישראלי, כאשר שמו של אלון תורג'מן נמצא בעדיפות עליונה. עם חזרתה של הקבוצה ארצה בשבוע הבא יצטרף לאימונים הבלם היהודי-דרום אפריקאי לארי כהן, שנבחן בעבר במ.ס.אשדוד ובית"ר ירושלים.

משה דמאיו בעלים בני יהודה. יוסי ציפקיס
דמאיו/יוסי ציפקיס

הבעלים משה דמאיו התראיין לאתר הרשמי של הקבוצה והתייחס בין השאר למחנה האימון שמסתיים מחר: "אני מאוד מרוצה מהמחנה הזה, התנאים מסביב אידאליים, המלון, מגרשי הכדורגל, הרמה המקצועית שראינו מהקבוצה וגם ההשתלבות של השחקנים החדשים, הכל מסכם מחנה מוצלח מאוד, מהטובים שידענו".

על העובדה שעד כה צורפו רק שני שחקנים אמר הבעלים: "קודם כל זה רכש משמעותי מאוד, רז מאיר מוגדר כעילוי כבר כמה שנים ואלמוג בוזגלו הוכיח בכמה משחקים איתנו שהוא שחקן נהדר. שניהם יחד יוסיפו המון חדות ומהירות למשחק ההתקפה. עם כל זאת, יש לי ולצוות המקצועי כוונה להתחזק בעוד שניים-שלושה שחקנים, אבל נעשה זאת בקפידה ונבחן כל שחקן בצורה יסודית, כדי שלא נצטער על כך בינואר. אני מבטיח שהסגל הזה יורחב בעוד שחקנים, וכמעט בכל עמדה במגרש".

בהתייחסו לתקציב המועדון הוסיף דמאיו: "אנחנו לא מועדון עשיר ואין לי את המשאבים של גולדהאר או יעקב שחר, אבל באף עונה בליגת העל לא ירדתי מתקציב של 13.5 מיליון שקל שזה כמעט 3 מיליון שקל מעל המינימום. היו עונות שזה היה אפילו 15-16 מיליון תקציב, ובליגה הלאומית התקציב היה מעל 10 מיליון. כמעט כפול מהשאר. בני יהודה מייצרת מטעם עצמה בממוצע 7 מיליון שקל. חסויות, זכויות שידור, מענקי התאחדות, עיריית תל אביב, מכירת כרטיסים. כל זה בכל מקרה יביא סביב 7 מיליון שקל.

עוד באותו נושא

בני יהודה מגבירה את המאמצים להחתמתו של אלעד גבאי

לכתבה המלאה
רז מאיר, בני יהודה. דף הפייסבוק מבזקים מהשכונה, אתר רשמי
מוגדר כעילוי. מאיר/אתר רשמי, דף הפייסבוק מבזקים מהשכונה

"עכשיו, איך מביאים עוד 4 מיליון כדי להעמיד קבוצה? בשביל זה יש אותי שצריך לשבור את הראש ולגייס תורמים ומשקיעים, וזו מלאכה קשה מאוד. מדובר בהרבה כסף, אבל כל עוד אני כאן אני לא אתן לבני יהודה להתרסק. הגענו להישגים מאוד יפים גם עם תקציב צנוע, ומועדונים אחרים התרסקו עם תקציבים גבוהים פי כמה. אנחנו והפועל תל אביב הן הקבוצות היחידות בישראל שהגיעו 4 פעמים רצוף לאירופה, אפילו מכבי תל אביב או מכבי חיפה לא השוו את השיא הזה. רק שים לב עם איזה משאבים הבאתי את בני יהודה לנתון הזה".

על הציפיות מהעונה הקרובה: "בני יהודה נבנית לאורך זמן. הבאתי שחקנים צעירים שהצוות המקצועי ואני באופן אישי מאוד מחזיק מהם, גם הזר היווני פופוביץ' עונה לקטגוריה הזו של שחקנים צעירים ומוכשרים, ואם התנאים יבשילו הוא גם יחתום אצלנו. קרית שמונה לקחה אליפות עם סגל צעיר ואלמוני ברובו, לא היו שם כוכבים. הסוד בכדורגל הישראלי הוא לפגוע בול בצעירים מוכשרים, לשלב זרים איכותיים וכמה שחקנים ותיקים. יש למועדון הזה מסורת ארוכה ושם נחשב בכדורגל הישראלי, אנחנו לא אפיזודה חולפת, ומקומנו בצמרת הכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully