וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מגבירה את המאמצים להחתמתו של אלעד גבאי

המגן, ששוחרר ממכבי חיפה, מבוקש על ידי העולה החדשה, שעשויה לנצל את ההתמהמהות של הפועל חיפה. גם הפועל כפר סבא גיששה אצל נציגי השחקן, לחץ על כץ לסיים את העניין בימים הקרובים

יוסי ציפקיס

האם ההתמהמהות של הפועל חיפה בכל הנוגע לההחתמת המגן אלעד גבאי תעלה לה בכך שהשחקן יעבור לקבוצה אחרת? ייתכן מאוד שכן. השחקן, שהבהיר לאנשי הפועל חיפה שהוא נותן להם עדיפות, קיבל הצעה רשמית מבני יהודה ועשוי לעבור למדים הזהובים בסופו של דבר. בימים האחרונים התמהמהו בהפועל חיפה בכל הנוגע להעברת החוזים וזאת למרות שמרבית התנאים כבר סוכמו.

כעת ההצעה של בני יהודה עשויה לטרוף את הקלפים כאשר השחקן הבהיר להפועל חיפה שהוא נותן לה עדיפות, אך ההערכה אצל אנשי המועדון היא שאם בימים הקרובים הבעלים יואב כץ לא יחתום על החוזה, גבאי יעבור לבני יהודה או להפועל כפר סבא שגם היא גיששה אצל נציגי השחקן. עם זאת במועדון מאמינים עדיין שהמגן יהיה בקבוצה ומפעילים לחץ על כץ לסיים זאת באופן מיידי. גבאי כידוע התיר את חוזהו במכבי חיפה והוא שחקן חופשי.

בבני יהודה מקווים שהשחקן יגיע אליהם אחרי שליאור לוי העדיף לחתום בהפועל עכו ולא אצלם כשעד כה שחקני החיזוק היחידים שהגיעו בקיץ הם רז מאיר ואלמוג בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully