וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן: "אם אתן שליש ממה שפריצה נתן, אני אהיה מרוצה מאוד"

הרכש החדש של מכבי תל אביב ירש מהשבדי את החולצה 22 והגיע לחנות החדשה של המועדון לאירוע מיוחד: "לא יכולתי להישאר בציריך, אז מצאתי מטרה חדשה". פלזן ניצחה את סלביה פראג 1:2

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכה: טל רזניק

יממה אחרי שחתם רשמית במכבי תל אביב, הגיע היום (שישי) אבי ריקן לחנות המזכרות של הצהובים בסינמה סיטי בראשון לציון. המגן/קשר הצטלם עם אוהדים, חילק חתימות ונפגש עם האנשים שהגיעו למקום.

לאחר מכן, התראיין ריקן ואמר: "רק אתמול חזרתי וכבר היום ערכתי אימון. היה כיף מאוד לערוך אימון ראשון, לפגוש את החברים החדשים. התרגשתי אתמול והיום עוד יותר. בשבילי מכבי תל אביב זה אירופה לכל דבר. שיחקתי בקבוצה גדולה באירופה, אמנם בשוויץ, שאנחנו יודעים שזו לא מהמדינות עם הכדורגל ברמה הכי גבוהה. מכבי תל אביב זה אירופה לכל דבר מבחינת המטרות, התנאים וכו'".

כשנשאל מדוע החליט לחזור לארץ אמר: "בסיטואציה שנוצרה לי בציריך לא יכולתי להישאר, אז הייתי צריך למצוא לעצמי מטרות חדשות. אני רוצה מאוד להצליח, אני שמח שהגעתי לכאן. אתרכז בעבודה קשה, בהצלחה. הספקתי להכיר את החברים החדשים, את הצוות המקצועי ואני נהנה. מאז אתמול קיבלתי הרבה הודעות תמיכה גם מאוהדי מכבי תל אביב וגם מאוהדי בית"ר, שזוכרים לי ימים יפים. כיף לפגוש את כולם, אני רוצה לעבוד קשה ואני רוצה להיות חזק".

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
ריקן הנרגש והחולצה החדשה/ניב אהרונסון

על כך שילבש את החולצה מספר 22, אמר: "כל מספר במכבי תל אביב הוא מספר מחייב. החלטתי ללכת עם 22, אבל זה לא משנה. אם אתן שליש ממה שפריצה נתן, אני אהיה מרוצה מאוד. אני לא מפחד מלחץ או ציפיות. באתי לעזור למכבי תל אביב. אשתדל לעזור למכבי תל אביב. כבר ביום שלישי יש לנו משחק קריטי. כשאני אכנס לעניינים, אני אוכל לעזור וזו המטרה. מכבי תל אביב זה אירופה, אני קודם כל מתרכז בלהצליח פה. אני אצטרך לעבוד קשה. אני מקווה להצליח במכבי תל אביב".

ריקן התבקש לשים את האצבע על ההבדלים בין הליגה השוויצרית לישראלית ואמר: "קשה להצביע על ההבדלים בין שוויץ לישראל. שתי הליגות טובות, אחרי ששיחקתי בשתי הליגות האלה, אני אומר את זה. ראיתם שיש פחות או יותר את אותה הרמה, כמו שהיה במשחק אתמול בין תון להפועל באר שבע".

על מונאס דאבור ומצבו אמר ריקן: "דיברתי עם מונאס לפני שבוע או שבועיים. אני יודע שהוא מוערך מאוד בשוויץ, הוא כובש הרבה שערים. היו לו הצעות גדולות ממועדונים גדולים בגרמניה. אני לא בתפקיד של מייעץ".

* רגע לפני המפגש מול מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, ניצחה הערב ויקטוריה פלזן 1:2 את סלביה פראג. דניאל קולארז' (19) ואיידין מחמוטוביץ' (80) כבשו לה.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אבי ריקן חתם לשלוש שנים

לכתבה המלאה
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
התקבל על ידי האוהדים/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully