וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אבי ריקן חתם לשלוש שנים

23.7.2015 / 13:40

המגן-קשר בן ה-26, ששיחק בשתי העונות האחרונות בפ.צ ציריך, הפך לשחקן הרכש השני של האלופה: "אני נרגש ושמח להצטרף למועדון מפואר שכזה". קרויף: "יוסיף לנו מימד נוסף של ורסטיליות בצד שמאל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חיזוק שני לאלופה מכבי תל אביב: המגן-קשר, אבי ריקן בן ה-26, ששיחק בשתי העונות האחרונות בפ.צ ציריך, חתם היום (חמישי) רשמית בקבוצה לשלוש שנים, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות.

ריקן בראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב

לאחר שחתם על החוזה באמצעות סוכנו מאיר ריפמן, ריקן, שקיבל את החולצה מספר 22, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למועדון גדול ומפואר כמו מכבי תל אביב. אני מאוד נרגש מהחזרה לארץ, ומהרגע שאפגוש את החברים החדשים שאת חלקם אני מכיר מצויין מהתקופה שלי בבית"ר ירושלים וכן מנבחרת ישראל. שיחקתי בבלומפילד לא מעט פעמים אבל במדי הקבוצה היריבה כך שיש לי זכרונות מצויינים מהקהל. אני בטוח שהפעם, כשהם יהיו מאחורי החוויה תהיה הרבה יותר מרגשת. אני כבר מחכה לאימון הראשון מחר, ויותר מזה למשחק הראשון בבלומפילד".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר על ההחתמה החדשה: "אנו שמחים להחתים שחקן בדמותו של אבי ריקן ששב לארץ לאחר תקופה מוצלחת בשוויץ. אני בטוח כי ריקן יחזק את הסגל ויוסיף לנו מימד נוסף של ורסטיליות בצד שמאל".

ריקן הגיע לציריך בעונת 2013/14, אז עזב את בית"ר ירושלים. הוא זכה עם הקבוצה בגביע השוויצרי כבר בעונתו הראשונה, שבמהלכה כבש שישה שערי ליגה ב-28 הופעות (27 מהן בהרכב הפותח). בעונה שלאחר מכן כבש ארבעה שערי ליגה ב-21 הופעות ובעונה הנוכחית הספיק לרשום משחק אחד, לפני שהצטרף למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עבר לצהוב. אבי ריקן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully