וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שלמה אייזיק התפטר מתפקיד יו"ר המועדון

22.7.2015 / 12:23

בעלי חברת הביטוח UNET, שמחזיק ב-33 אחוזים מהבעלות על הקבוצה, החליט לעזוב בגלל עומס בעסקיו האישיים. הקבוצה מכרה עד כה כ-1,500 מנויים, המטרה: למכור לפחות עוד 1,000

שלמה אייזיק בעלי חברת 'יונט', הספונסר החדש של הפועל חולון. ברני ארדוב
מפנה את הכסא. אייזיק/ברני ארדוב

יו"ר מועדון הפועל חולון שלמה אייזיק התפטר מכל תפקידיו האקטיביים במועדון, כך נודע היום (רביעי) לוואלה ספורט. אייזיק, שממשיך להחזיק ב-33 אחוזים מהבעלות על המועדון, נמצא בשבועות האחרונים בחופשה בחו"ל ולא מעורב כמעט בנעשה במועדון. מה שעומד מאחורי החלטתו של איש העסקים, בעלי חברת הביטוח UNET, הוא הרצון שלו להקדיש יותר זמן לעסקיו. בסביבתו של אייזיק אמרו כי בשלב הראשוני הוא לא ימכור את אחוזי השליטה שלו בחולון, אך אם ייכנס משקיע שיהיה מוכן לקחת על עצמו את הקבוצה, ייתכן שיעשה זאת. מי שימשיכו לנהל את הקבוצה הם יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו והמנהל המקצועי מיקי דורסמן.

רק בשנה שעברה התראיין אייזיק לוואלה ספורט ואמר כי החזון שלו היא "שהפועל חולון תהפוך לקבוצה של המדינה". הוא נכנס למועדון במהלך עונת 2012/13 והוביל את הקבוצה ביחד עם דורסמן לשתי עונות טובות מאוד.

יו"ר הקבוצה איתן לנציאנו מסר בתגובה : "אנחנו מקבלים בהבנה את בקשתו של שלמה אייזיק שתרם ותורם המון למועדון מכל הבחינות , לי אישית הייתה זכות גדולה לעבוד וללמוד הרבה מבן אדם יוצא דופן. שלמה תרם רבות מזמנו ומהונו למועדון וכעת עסקיו הרבים זקוקים לו וזה הזמן מבחינתו לחזור ולהשקיע בהם את זמנו , אנו מקבלים את החלטתו באהבה ומאחלים לו רק הצלחה כמו כן אנחנו שמחים שהוא נשאר חלק מהבעלות במועדון ואין לי ספק שהוא ימשיך לעזור למועדון ככל שיוכל. נציין גם שלעזיבתו של שלמה אייזיק את התפקיד אין שום השפעה על ניהול המועדון וההכנות לעונה הבאה ובכלל".

בחולון עסוקים בימים אלה בבניית הסגל, ובמקביל במכירת מנויים לאולם החדש. עד כה נמכרו כ-1,500 מנויים, יותר מפי שניים ממספר המנויים שנמכרו בעונה שעברה. בקבוצה מקווים למכור לפחות עוד 1,000 מנויים, כשקמפיין פרסומי יחל בעוד קצת יותר מחודש. בצד המקצועי, הסגל הישראלי של חולון כמעט והושלם כשעד עתה חתמו בן רייס, אייל שולמן, גוני יזרעאלי, אלון ספיר ואייזיק רוזפלט, כשבמועדון יחלו להחתים זרים בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully