וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.7: ריאל מדריד רוצה את ריקרדו רודריגס ומרקו רויס

בספרד מדווחים שהבלאנקוס מעלים הילוך בכל הנוגע לרכש. יובנטוס קיבלה רשות לנהל מו"מ עם דראקסלר. צ'לסי השאילה את אומרו לקסימפאשה, וולפסבורג רכשה את פרנסיסקו רודריגס, יהלום לווסטהאם, קווארסמה חוזר לבשיקטאש, מאמן חדש לברצלונה ב'

אימג'בנק GettyImages

העברות

* חלוץ אסטון וילה כריסטיאן בנטקה עבר רשמית לליברפול תמורת 32.5 מיליון ליש"ט.

* ריקרדו קווארסמה חוזר לבשיקטאש, שנתיים וחצי לאחר ששוחחר ממנה על רקע בעיות משמעת. הפורטוגלי הבינלאומי, ששיחק בעבר בברצלונה, באינטר ובצ'לסי, הופיע מאז במדי אל אהלי מדובאי ופורטו.

* מנואל לאנסיני, הקשר בן ה-22 שנחשב ליהלום של ריבר פלייט ונמכר בקיץ הקודם לאל ג'אזירה, עבר את הבדיקות הרפואיות והושאל לעונה אחת לווסטהאם. "אני נרגש, אעמוד למבחן באחת הליגות הטובות בעולם", אמר הארגנטינאי.

* ג'רארד, שחקן העבר של ברצלונה, ולנסיה ונבחרת ספרד, חזר למועדון בו גדל כשמונה למאמן קבוצת ברצלונה ב', שתשחק העונה בליגה השלישית. כדורגלן העבר בן ה-36 קיבל חוזה לשנתיים.

* צ'לסי שוב השאילה את הבלם הניגרי קנת' אומרו, הפעם לקסימפאשה הטורקית. אומרו בן ה-21 הושאל בשנים האחרונות גם לדן האח ההולנדית ומידלסברו האנגלית.

* פרנסיסקו רודריגס הכישרוני עבר מפ.צ ציריך לוולפסבורג תמורת 1.2 מיליון יורו. רודריגס בן ה-19, שוויצרי עם שורשים צ'יליאנים, משחק בעמדת הקשר הימני.

* ורונה שאלה מאינטרנסיונל הברזילאית את המגן הימני קלאודיו וינק (21). היא מחזיקה באופציה לרכוש אותו בתום העונה.

* פ.צ קופנהגן רכשה מגווראני הפרגוואית את החלוץ פדריקו סנטאנדר (24) תמורת 3.1 מיליון יורו. זו ההעברה השלישית הכי גדולה של הקבוצה הדנית בכל הזמנים.

* קלאב ברוז' שמכרה את מת'יו ריאן לוולנסיה, מיהרה למצוא לו מחליף: השוער הטורקי-בלגי סינאן בולאט, שהושאל אליה מפורטו.

* המגן השמאלי אנדראה קוסטה, חתם לשלוש שנים באמפולי. קוסטה (29) שוחרר ללא תמורה מפארמה אחרי שזו הודיעה על פשיטת רגל.

* מונאקו השאילה לטולוז את שחקן ההגנה מרסל טיסראן (22). הצרפתי ששיחק בטולוז גם בשנה שעברה, יכול לשחק גם כבלם וגם כמגן ימני.

* רכש חדש לגיא לוזון בצ'רלטון: הקשר האחורי אחמד קאשי שנרכש ממץ. קאשי בן ה-26 נולד בצרפת, אבל מייצג את נבחרת אלג'יריה.

* רוברטו פירמינו הוצג רשמית בליברפול.

שמועות

* שתי ידיעות מעניינות הבוקר בתקשורת הספרדית. ב"מארקה" מדווחים שריאל מדריד מעוניינת במגן השמאלי של וולפסבורג ונבחרת שווייץ, ריקרדו רודריגס, ושאם הוא יגיע הוא ייאבק במרסלו על מקום בהרכב (ופאביו קואנטראו יעזוב). ב"מונדו דפורטיבו" שוב מספרים שהבלאנקוס ינסו לרכוש את מרקו רויס מבורוסיה דורטמונד. הגרמני הבינלאומי נמצא גם על הכוונת של ליברפול.

* ב"מונדו דפורטיבו" גם טוענים שרומא חושקת במגן הברזילאי של ברצלונה, אדריאנו, ושהיא כבר העבירה לאלופת אירופה הצעה בגובה של 8 מיליון יורו.

* רומא קרובה לסיכום עם ארסנל על צירופו של השוער וויצ'ך שצ'סני, על אף שארסן ונגר קיווה שגם הוא וגם דויד אוספינה יישארו חרף הגעתו של פיטר צ'ך.

* "אל מונדו דפורטיבו" טוען: ארסן ונגר רוצה להביא לארסנל את הקשר האחורי של ברצלונה, סרג'י סאמפר בן ה-20.

* המנהל הספורטיבי של שאלקה, הורסט הלדט, סיפר ל"בילד": "יובנטוס פנתה אלינו באופן רשמי בבקשה לנהל מגעים עם יוליאן דראקסלר ואישרנו לה. יחד עם זאת, עדיין לא קיבלנו הצעה עליו".

* לואי ואן חאל שוב התייחס ל"החתמה המפתיעה" שהוא מבשל במנצ'סטר יונייטד: "קראתי בתקשורת שההפתעה היא חלוץ, אבל זה לא נכון. זה משהו אחר". "דיילי מירור" מדווח ש"השחקן המסתורי" עליו מדבר ואן חאל הוא פרננדו יורנטה, חלוץ יובנטוס. עוד טוען ואן חאל: אנחל די מריה יחזור להתאמן איתנו ב-25 ביולי.

* ווסט ברומיץ' תפנה לריקי לאמברט, חלוץ ליברפול בן ה-33, שכבש שלושה שערים בלבד ב-36 הופעות במדי הרדז.

* בזמן שצ'לסי ממשיכה במרדף אחרי בלם אברטון ונבחרת אנגליה ג'ון סטונס (עשויה להגדיל את ההצעה עד 30 מיליון ליש"ט אחרי ש-20 מיליון נדחתה), ואחרי שמאמן אברטון ביקר את "השיטות של צ'לסי", מוריניו עונה: "זה השוק. אתה משלם אם אתה רוצה לשלם, ולא משלם אם אתה לא רוצה. ככה זה. אין חוקים לשוק. גם הפייננשל פלי לא שולט בשוק. ככה קבוצות קטנות מנצלות את השוק, ואני לא מבקר אותן. לקבוצות הגדולות יש גבולות משלהן, ואולי בגלל זה אין להן הרבה שחקנים אנגלים. זה השוק".

כשסוארס פגש את ג'רארד

וגם, מפגש אלופי עולם: כשאינייסטה פגש את אלכס מורגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully