וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: כריסטיאן בנטקה עבר לליברפול תמורת 32.5 מיליון ליש"ט

החלוץ הבלגי בן ה-24 השלים את המעבר מאסטון וילה והפך לרכש השביעי של המייטי רדס. כבש 42 שערים בפרמיירליג בשלוש העונות האחרונות במדי הווילה. "הגעתי למועדון גדול, אני מאושר", אמר

אימג'בנק GettyImages

מסע הרכש של ליברפול בחלון ההעברות הנוכחי נמשך. היום (שלישי) רכשו המייטי רדס את השחקן השביעי שלהם הקיץ - החלוץ בן ה-24, כריסטיאן בנטקה, שהגיע מאסטון וילה תמורת 35.5 מיליון ליש"ט. בנטקה מצטרף לרשימת קניות ארוכה יחסית, הכוללת את רוברטו פירמינו, נת'ניאל קליין, דני אינגס, ג'יימס מילנר, ג'ו גומז ואדם בוגדן שהגיעו הקיץ לליברפול.

החלוץ הבלגי הגיע לפרמייר ליג בעונת 2012/13, כשנרכש על ידי אסטון וילה מגנק תמורת שבעה מיליון ליש"ט. בשורות הווילה הוא שיחק במשך שלוש עונות, במהלכן כבש לא פחות מ-42 שערים בפרמיירליג. את העונה החולפת סיים בצורה פשוט נפלאה, כשכבש לא פחות מ-12 שערים בליגה ממרץ עד אמצע מאי. בנוסף, בנטקה הינו שחקן קבוע בסגל הנבחרת הבלגית, כשבקמפיין הנוכחי רשם ארבעה משחקים (שלושה בהרכב) ושער אחד.

החלוץ הבלגי אמר לאתר הרשמי של ליברפול עם חתימתו: "אני מאושר מאוד להיות כאן ואני רוצה הודות לבעלים ולמנג'ר על המאמץ שהשקיעו כדי להביא אותי הנה. אני חושב שליברפול היה המועדון הנכון בשבילי מפני שהייתה לי שיחה טובה עם המנג'ר ורציתי להיות חלק מהפרויקט הזה שנבנה כאן. גם כשהגעתי לכאן עם אסטון וילה זו הייתה חוויה לשחק באנפילד. עכשיו, לשחק כאן עם החולצה של ליברפול, זו תהיה חוויה מרגשת.

"אני יודע שליברפול זה מועדון גדול, הם זכו בכל כך הרבה אליפויות ובליגת האלופות חמש פעמים וכמובן גם בגביע אופ"א ועוד הרבה תארים. אני יודע שזה מועדון גדול. אני חושב שיש כאן שחקנים איכותיים, הרבה שחקנים טובים עם שמות גדולים. אני שמח להיות חלק מזה ואעשה הכול כדי לעזור לקבוצה לעמוד ביעדים שלה".

כריסטיאן בנטקה חלוץ ליברפול. ליברפול, אתר רשמי
במדים החדשים. כריסטיאן בנטקה/אתר רשמי, ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully