וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ': "הגעתי למכבי תל אביב בידיעה שאקבל שחקנים"

21.7.2015 / 22:34

המאמן הצהוב שלח מסר להנהלה אחרי ה-1:5: "היינו צריכים כבר מזמן לצרף שחקן או שניים". המנהל הספורטיבי של פלזן: "הסיכויים שווים". זהבי: "אין משחקים קלים באירופה". חלק מהאוהדים קיללו את ראדי

צילום ועריכה: קובי אליהו

זה היה מלחיץ למספר דקות, אך בסופו של דבר השורה התחתונה היא זו שקובעת, ובשורה התחתונה מכבי תל אביב עברה הערב (שלישי) לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. הצהובים ניצחו 1:5 את הירבניאנס, מחקו את ההפסד המשפיל 2:1 ממלטה, ויפגשו בשלב הבא משוכה גבוהה בהרבה בדמות ויקטוריה פלזן. ז'ורז'יניו (32, עצמי), ערן זהבי (58, פנדל, 90), טל בן חיים (60) ונוסא איגייבור (82) כבשו לקבוצה של סלבישה יוקאנוביץ', שתהיה חייבת להיראות טוב יותר אם ברצונה להשאיר בחיים את חלום שלב הבתים של ליגת האלופות.

במהלך המשחק התחולל מאבק בתוך אוהדי מכבי תל אביב בנוגע למהראן ראדי: שער 11 קרא במהלך אחד השירים "וראדי מת", אוהדים משערים אחרים שרקו לעברם בוז ושאגו את שמו של הקשר על פי שיר העידוד הישן שלו. העניין נרגע תוך זמן קצר. אירוע לא נעים נוסף נרשם על כר הדשא, כשבדקה ה-40 סינן טל בן חיים החלוץ מספר קללות אל עבר ניקולה מיטרוביץ'.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עשו את העבודה, וזה מה שחשוב/ברני ארדוב

"האווירה היתה פנטסטית", אמר המאמן המנצח סלבישה יוקאנוביץ'. "אני לא יכול להיות מרוצה לגמרי, היו לנו הרבה בעיות למשך הרבה דקות. שיחקנו בלחץ, ביצענו הרבה טעויות, ויש לפנינו עבודה. בסוף המשחק היינו יותר מרוכזים. למכבי היתה רשימת שמות של שחקנים שהיא רצתה להביא עוד לפני שהגעתי, עכשיו הגיע הזמן להביא אותם, ויקטוריה פלזן קבוצה חזקה מאוד, נהיה חייבים לתת את המאה אחוז שלנו כדי לעבור".

יוקאנוביץ' הוסיף: "זה לא עניין אישי שלי. זה החלום של כולם להגיע לליגת האלופות. זה מה שהאוהדים הנפלאים רוצים, ראיתי איזו אווירה מחשמלת יש כאן וצריך לעשות את הכל כדי שנמקסם את היכולת שלנו להגיע לליגת האלופות. היינו צריכים כבר מזמן לצרף שחקן או שניים, זה הזמן. לפני שהגעתי לפה היו לי עוד הצעות אבל כששמעתי מה התכניות עבור מכבי תל אביב, באתי בידיעה שאקבל שחקנים".

ערן זהבי הקפטן שחזר בסערה והציג יכולת טובה, אמר: "ברור שזה לא היה קל, אין משחקים קלים באירופה. היינו צריכים להבקיע ובסופו של דבר קיבלנו את ה-1:1 שהלחיץ אותנו. אנחנו צריכים להשתפר ואני מאמין שזה יגיע. הגענו קצת בלחץ וזה טבעי שלא נהיה בשיא הכושר שלנו. מסכים שהיינו צריכים להציג יכולת יותר טובה ולהיות מחוברים, אבל אם אנחנו מנצחים 1:5 במשחק שאנחנו לא נראים טוב אני חושב שזה בסדר".

טל בן חיים הבלם לא הסתיר את התרגשותו ואמר: "התרגשתי יותר מאשר כשעליתי לבוגרים. מבחינת הקהל היה חוויה לחזור ואני שמח שהחזרנו להם. מן הסתם זה משחק שני של העונה ואנחנו שואפים להשתפר אבל בסך הכל המטרה היתה לעבור שלב".

המנהל הספורטיבי של ויקטוריה פלזן נכח במשחק ואמר לוואלה ספורט: "תהיה לנו התמודדות קשה מאוד. הסיכויים שווים לשתי הקבוצות. מכבי קבוצה חזקה ויהיה לנו קשה כאן בגלל החום והלחות".

עוד באותו נושא

מי צריך זרים? ויקטוריה פלזן, היריבה הבאה של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד מסר להנהלה. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully