וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך זרים? ויקטוריה פלזן, היריבה הבאה של מכבי תל אביב

עם שני זרים בלבד, אבל שמונה שחקנים מהסגל הרחב של נבחרת צ'כיה, ויקטוריה פלזן תגיע לבלומפילד בשלב הבא במטרה לעשות את מה שעשתה להפועל תל אביב עם ניצחון כפול ב-2012/13. היכרות נוספת

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שהסירה מדרכה את מכשול היברניאנס, מכבי תל אביב כבר נערכת לקראת סיבוב המוקדמות השלישי, כשבשבוע הבא תארח במשחק הראשון מבין שניים את ויקטוריה פלזן, אלופת צ'כיה. הגומלין בצ'כיה יתקיים שבוע לאחר מכן.

מכבי תל אביב הביסה 1:5 את היברניאנס ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי

שחקני ויקטוריה פלזן. GettyImages
חצי נבחרת צ'כיה. שחקני ויקטוריה פלזן/GettyImages

אצטדיון: דוסאן ארנה, 11,800 מקומות

מאמן: מירוסלב קובק. הצ'כי בן ה-63 החל את קריירת האימון שלו אי שם ב-1983 ומאחוריו מאות משחקים על הקווים. לאורך השנים הדריך בעיקר קבוצות צנועות, חלקן מליגת המשנה בצ'כיה. בקיץ 2014 קיבל את הצ'אנס הגדול לעמוד על הקווים של ויקטוריה שבשנים האחרונות הפכה לאחת משתי הגדולות בליגה המקומית, ולא איכזב. הקבוצה ניצחה ב-25 משחקי ליגה, סיימה 3 בתיקו, הפסידה ב-5 וזכתה באליפות. הישג השיא של קובק אחרי למעלה מ-30 שנות אימון.

שחקני מפתח: וצלאב פילארז', דניאל קולארז', דויד לימברסקי, תומאש הוראבה ופרנטישק ראיטורל הם אולי לא שמות שאומרים הרבה לאוהדי הכדורגל בישראל, אבל סקאוטים ברחבי אירופה מכירים את כולם היטב. הם ואחרים משתייכים בצורה כמעט קבועה לסגל נבחרת צ'כיה ולפיכך ויקטוריה לא זקוקה ליותר מדי זרים. מלך השערים של הקבוצה בעונה שעברה היה אדין מחמוטוביץ' הבוסני עם 12 שערים, ומיד אחריו הקשר ההתקפי קולארז' שכבש 11.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן לפני פרנטישק ראיטורל שחקן ויקטוריה פלזן. GettyImages
מגן מבוקש. פרנטישק ראיטורל מנסה לעצור את פרנק ריברי/GettyImages

היסטוריה באירופה: בחמש השנים האחרונות ויקטוריה פלזן הופיעה פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל לא הצליחה לעבור אותו. בעונת 2012-13 הגיעה עד ל-16 האחרונות בליגה האירופית אחרי שצלחה בית שכלל את אתלטיקו מדריד, אקדמיה והפועל תל אביב (ניצחה את האדומים 1:2 ו-0:4), ועברה את לאציו בשלב 32 האחרונות.

חלון ההעברות קיץ 2015: הבסיס של הקבוצה נותר בעינו, כשההחתמה המרכזית היא של וצלאב פילארז', שבמילא שיחק בוויקטוריה כמושאל בעונה שעברה. השחקן הבולט שהגיע ולא היה חלק ממסע האליפות הוא הקשר הימני יאן קופיץ, שהגיע מיאבלונץ ושבמאזנו הופעה אחת בנבחרת צ'כיה. סטניסלב טצך ותומאש ואגנר עשו את הדרך ההפוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully