וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עושה מאמצים להשלים את עסקת ג'ייק כהן

20.7.2015 / 17:02

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, האלופה רוצה לצרף את המתאזרח ששוחרר ממכבי תל אביב לשלוש שנים, כשבעונה הראשונה הוא יושאל לעירוני נהריה. גם אוברדיורו הספרדית פנתה לשחקן

צילום וידאו: מור שאולי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

הפועל ירושלים תקווה להשלים את החתמתו של ג'ייק כהן בימים הקרובים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט אמש (ראשון), האדומים קרובים לסיכום עם המתאזרח ששוחרר לאחרונה ממכבי תל אביב, כשהכוונה של הקבוצה היא להשאיל אותו העונה לעירוני נהריה. ירושלים מציעה לכהן בן ה-25 חוזה לשלוש שנים, כשהכוונה היא שכבר מהעונה הבאה הוא יהיה חלק חשוב מהסגל של הקבוצה. קבוצה נוספת שפנתה לשחקן בתקופה האחרונה היא אוברדיורו הספרדית, ואם כהן יחליט שלא לחתום במדים האדומים, הוא עשוי לשחק בעונה הבאה בליגה הראשונה בספרד.

שחקן מכבי תל אביב, ג'ייק כהן. ברני ארדוב
מצהוב לאדום? ג'ייק כהן/ברני ארדוב

במהלך העונה האחרונה כהן היה שותף לא מעט למשחקיה של מכבי תל אביב בליגה. הוא שיחק ב-32 משחקים ובהם הוא היה על המגרש 17.7 דקות בממוצע למשחק, תוך שהוא קלע 7.4 נקודות והוסיף 4.3 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים. בפלייאוף (נס ציונה והפועל אילת) תרם כהן 9.1 נקודות בממוצע למשחק, 3.8 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים. במסגרת היורוליג, שותף כהן ב-15 משחקים, אבל סיפק 1.5 נקודות בממוצע, 1.1 ריבאונדים ו-0.3 אסיסטים.

ההחתמה הצפויה של כהן ממשיכה את מלאכת הרכבת הסגל של דני פרנקו. רק בשבת מימשה הקבוצה את האופציה על טוני גפני, וממשיכה להיאבק להשגת גל מקל, כשבסגל של הקבוצה עדיין יש מקום לישראלי בכיר מעל גיל 25. מוקדם יותר חתם דיאור פישר לשנתיים אחרי שהוא הצטרף ליינסי גייטס, הסנטר שהגיע מהפועל תל אביב ועשוי להיות מושאל, ג'וש דאנקן, הפורוורד שחוזר אחרי עונה בבאמברג, ואיגור מאיור הצעיר שמגיע מאליצור יבנה. בקבוצה מימשו יותר מוקדם הקיץ את האופציה על ברייסי רייט, אך קיים סיכוי כי השחקן לא ימשיך בקבוצה. בירושלים עדיין מחפשים אחרי רכז זר שיכנס לנעליו של טיוויון מקי. מי שעוד צפוי לעזוב הוא דרווין קיצ'ן שמחזיק בחוזה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully