וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום עצוב לחובבי ה-Football Manager: צ'רנו סמבה הודיע על פרישה

הכדורגלן שנחשב פעם לאחד מהכישורונת הגדולים באנגליה, הפך למפורסם בכל העולם בזכות משחק המחשב הפופולארי. הוא מעולם לא עמד בציפיות והיום תלה את הנעליים בגלל פציעה חוזרת בקרסול

אימג'בנק GettyImages

צ'רנו סמבה הודיע היום (שני) על פרישה מכדורגל בגיל 29 בלבד. החלוץ הגמבי-אנגלי סבל בשנים האחרונות מפציעות טורדניות בקרסול ולמעשה לא שיחק בצורה פעילה מאז 2012, אז איך בכמה וכמה כלי תקשורת באנגליה פורסמה הידיעה על הפרישה שלו? מפני שצ'רנו סמבה הוא גיבור תרבות.

לפני כ-15 שנה, כשצ'רנו סמבה היה בן 14, כמעט כל אוהד כדורגל מושבע באנגליה שמע עליו. ילד פלא שכובש בצרורות בליגת בתי הספר וכבר נחשב לאחד מהכישרונות הגדולים ביותר בממלכה. הוא התחיל את הקריירה במילוול הלונדונית כשהיה בן 17 וזו דחתה הצעה מליברפול בגובה של שני מיליון ליש"ט.

צ'רנו שנולד בגמביה והגיע לאנגליה עם משפחתו כשהוא היה בן חמש, לבש את המדים של כל נבחרות הנערים והנוער של אנגליה, אבל מה שהפך אותו לשם מוכר בכל העולם היה משחק המחשב הפופולארי Championship Manager. הכדורגלן הצעיר התפתח להיות אחד מהכדורגלנים הטובים בעולם בכמה גרסאות של המשחק והפך למפורסם מהודו ועוד כוש.

לצערו תחזיות לחוד ומציאות לחוד. ב-2004, כשהיה בן 19, צ'רנו עבר לקאדיס הספרדית ובהמשך הושאל למלאגה ששלחה אותו לקבוצת המילואים. אחר כך חזר לאנגליה ושיחק במדי פלימות' ארגייל, לבש את מדי רקסהאם ונדד לפינלנד, יוון והליגה השנייה בנורבגיה. בשנים האחרונות כאמור סבל מפציעות והיום הודיע על פרישה.

פוטבול מנג'ר, הרבה יותר ממשחק מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully