וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: עידן זלמנסון חתם לשלוש שנים וישוב למועדון

19.7.2015 / 17:00

סנטר נבחרת העתודה, שגדל במחלקת הנוער של הכתומים, יהיה הרכש הראשון של שרון דרוקר בעונת המלפפונים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט. אבי בן שימול מועמד מוביל להחליף את בן דוד

עידן זלמנסון שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
עובר לכתום. עידן זלמנסון/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון השלימה עסקה ראשונה בקיץ הנוכחי. הקבוצה של שרון דרוקר החתימה לשלוש שנים את הסנטר עידן זלמנסון, שמגיע אחרי כמעט שנתיים בבני הרצליה, ולאחר שקיבל אישור מראשי המועדון לעזוב. על המעבר הצפוי של זלמנסון לראשון לציון, פרסמנו לראשונה בשבוע שעבר. החוזה בין הצדדים צפוי להיחתם בקרוב, וסנטר נבחרת העתודה יחליף במדים הכתומים את איגור נסטרנקו שיעזוב הקיץ.

זלמנסון (20, 2.06) גדל במחלקת הנוער של ראשון לציון, ועזב בגיל נערים למכבי תל אביב. הוא עלה לקבוצת הבוגרים לראשונה כבר בגיל 16, אך בשנתיים הראשונות, כשהיה שייך במקביל לקבוצת הנוער, שיחק רק עשרה משחקים בליגה ובפלייאוף במצטבר. בעונת 2013/14 עבר לבני הרצליה, ורשם ב-18 משחקים 2.3 נקודות ו-1.1 ריבאונדים ב-6.7 דקות למשחק. את העונה הנוכחית פתח בסגל הרחב של מכבי תל אביב, אך לאחר שבקשתו לעזוב נענתה בחיוב חזר להרצליה ורשם 2.5 נקודות ו-1.1 ריבאונדים ב-6.3 דקות בממוצע. זלמנסון הוא האחד השחקנים הבולטים של נבחרות ישראל הצעירות בשנים האחרונות, והקיץ רשם בנבחרת העתודה 7.5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים.

זלמנסון מצטרף בשורות הכתומים לשון דאוסן, ניצן חנוכי וטוני יאנגר שממשיכים מהעונה שעברה. מלבד נסטרנקו שעוזב את המועדון, גם עמית בן דוד לא צפוי להמשיך בעיר היין, לאחר שלא הרבה לשחק בשלבים ארוכים של העונה שעברה. בראשון, שנרשמה כזכור למפעל החדש של פיב"א אירופה, מעוניינים מאוד לצרף את אבי בן שימול, בו מעוניינת גם עירוני קרית גת, ובקבוצה מקווים כי יבחר בהם ויחזור למועדון בו שיחק בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully