וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבי בן שימול מועמד לחזור

הגארד שהצטיין בהרצליה בעונת 2013/14 ונפצע בברכו, עשוי לחזור למועדון מאשדוד אם יובל נעימי לא ימשיך. רשם אשתקד 6.4 נקודות ו-5.6 אסיסטים. זלמנסון צפוי לעזוב לראשון לציון

בני הרצליה היא אחת הקבוצות עם הסגלים היותר חסרים עד כה בעונת המלפפונים הנוכחית, כשרק אבירם זליקוביץ' מחזיק בחוזה, עליו חתם בשבוע שעבר, וימשיך באופן וודאי. בקבוצה עושים מאמצים לחזק את הסגל בתקופה הקרובה, כשבשל התקציב הלא גבוה מתקשה הרצליה לעמוד בדרישות של השחקנים היקרים בליגה.

מי שעשוי בכל זאת להגיע למועדון בחזרה הוא אבי בן שימול, ששיחק בה במהלך עונת 2013/14 אך במהלך העונה קרע את הרצועה הצולבת וגמר את העונה. בן שימול, שמבוקש גם במכבי אשדוד, קבוצתו האחרונה, במכבי ראשון לציון ובעולה החדשה מכבי קרית גת, יגיע להרצליה אם יובל נעימי שמחזיק בחוזה יעזוב או אם הרצליה תחליט להתיר את חוזהו.

גארד מכבי אשדוד אבי בן שימול (ימין). ניב אהרונסון
יחזור להרצליה? בן שימול/ניב אהרונסון

בן שימול (30, 1.94) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואחרי עונה אחת בה היה נער פוסטר, ואף קלע בגמר היורוליג, החל בנדודים כשחתם בגליל עליון בה שיחק בשלוש מתוך ארבע העונות הראשונות שלו מחוץ לצהובים. בהמשך עבר הגארד בעירוני רמת גן, אליצור אשקלון, מכבי ראשון לצליון, מכבי חיפה והפועל אילת לפני שהגיע בתחילת עונת 2013/14 להרצליה ורשם את עונתו הטובה בקריירה עם 11.9 נקודות ו-6.1 אסיסטים, לפני שהפציעה בברך קטעה את ההצלחה. בעונה שעברה הגיע למכבי אשדוד ורשם 6.4 נקודות ו-5.6 אסיסטים ב-31 דקות למשחק.

שחקנים נוספים שהוזכרו כאפשרות לחיזוק המועדון הם יהונתן שולדבראנד, שקיבל אתמול הודעה מהפועל תל אביב כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה, נאור שרון ונמרוד טישמן. מי שצפוי לעזוב את הקבוצה למרות העובדה שמחזיק בחוזה הוא עידן זלמנסון, שדקות המשחק שלו הלכו ופחתו ככל שהתקדמה העונה, ובקושי ראה פרקט בתקופתו של מיקי גורקה. זלמנסון מבוקש על ידי מכבי ראשון לציון וקיבל רשות מאנשי הקבוצה לנהל שיחות עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully