וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רהב: "אחרי האירועים בבלגיה הייתה הרגשה של תחילת הסוף"

19.7.2015 / 14:48

השוער שחתם בהפועל כפר סבא, עוד ישב על הספסל של הקבוצה בשרלרואה: "בית"ר היא הדבר הכי טוב שיש לכדורגל הישראלי להציע". ניר ברקת ייפגש בקרוב עם נציגי עמותת האוהדים

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

בן רהב חתם אתמול (שבת) לשלוש שנים בהפועל כפר סבא וינצל את ההזדמנות שיש לו שם להיות השוער הראשון של הקבוצה מהשרון בשנים הבאות. בשנה הראשונה אוהד כהן הוותיק עוד יחפוף אותו, אך לאחר מכן הוא אמור לקבל את העמדה בין הקורות בצורה קבועה. עד לסוף השבוע רהב עדיין היה שחקנה של בית"ר ירושלים והוא גם ישב על הספסל במשחק נגד שרלרואה, אבל ההודעה של אלי טביב שהוא עוזב, גרמה לו לקבל החלטה סופית לעבור לכפר סבא.

רהב סיפר היום: "לא עוזבים את בית"ר את בית"ר כל כך מהר. היססתי, אבל ברגע שטביב הודיע שהוא עוזב, הפור נפל. זאת הזדמנות בשבילי להיות שוער ראשון בעתיד. בלי בן רהב בית"ר תסתדר, אבל אם יעזבו 4-5 שחקנים משמעותיים הקבוצה תתפרק. כולם כאן צריכים להתאחד ולמצוא דרך לצאת מהמצב הזה ולא לפרק את כל העסק".

רהב ביטא את התחושות בקרב שחקני הקבוצה מאז יום חמישי: "כולם מדברים על בית"ר כעל מכבי נתניה הבאה. הייתה הרגשה עצובה. היה רגע שחזרנו למלון אחרי המשחק, ישבנו כל השחקנים ביחד והיה שקט מופתי. ההנהלה הייתה למטה ואיציק כהן אמר 'יש הרגשה מוזרה, נכון?' זה היה עוד לפני ההודעה של טביב. אחרי כל הבלגן והאירועים הייתה הרגשה של תחילת הסוף. אנרגיות שליליות שהולך לקרות משהו, זה מדהים".

רהב יגיע היום לאימון להיפרד מהשחקנים של בית"ר ירושלים. "המצב ממש לא פשוט", הוא אומר, "אנשים צריכים לאסוף את עצמם. יש צוות מקצועי מספיק חזק. יש מאמן שיכול לקחת את כל הגלקסיה על הכתפיים שלו ולא יישבר. הוא עבר הכול ויילחם במי שצריך כדי שתהיה קבוצה. מי שצריך לעשות שינוי – שיעשה. מי שצריך לקחת צעד אחורה ומי שצריך לסייע, שיעשה את זה. האחריות היא של כולם".

שוער בית"ר ירושלים, בן רהב. ברני ארדוב
משוכנע שהוא יחזור לבית"ר כשוער ראשון. רהב/ברני ארדוב

רהב אמנם מיעט לשחק בבית"ר ירושלים בעונה שעברה, אבל הוא נהנה מכל רגע: "לא שיחקתי הרבה, אבל זאת החוויה של החיים שלי. כאחד שגדל ביציע, הייתי חייב את זה לעצמי. קשה לי מאוד לעזוב אבל אני צריך לדאוג לעתיד שלי. כפר סבא זה בית להתפתח בו לטווח הארוך ולהיות שוער ראשון, שזו המטרה האמיתית שלי. אוהד כהן יעזור לי להתפתח ולהיות שוער ראשון בעתיד. בבית"ר זה הקהל החם שגדלתי איתו ותמיד תמך ונתן כל כך הרבה. לא צריך להכליל כל כך הרבה אנשים על כל טעות של כמה בודדים".

רהב הוסיף: "כל שחקן שמשחק במועדון הזה מבין את המשמעות, זה הסוד של בית"ר, עם כל הבעיות שלה. לא משנה אם יש בעיות של תנאים, כסף או דקות משחק, אתה מרגיש מחויב שם בכל רגע ובכל מצב. חשוב שמועדון כזה לא ייפגע ויישאר חזק. בית"ר זה הדבר הכי טוב שיש לכדורגל הישראלי להציע, זה מועדון מרגש עם אנרגיות מטורפות שכל שחקן בארץ חולם להיות חלק ממנו ולחוות אותו. כל מי שיכול להירתם להציל את המועדון מהסיטואציה הזאת חייב לתת יד, כל מי שחווה את טדי קיבל צמרמורת שלא חווה בחייו. ברגעים כאלה שיש אי ודאות, כולם צריכים למצוא את הדרך לצאת מהכאוס, לתקן דברים ולהציע את המועדון קדימה".

השוער הוסיף: "יש מי שצריך לטפל בדברים ויש איך להתמודד ולתקשר. אני מאמין במשפט שאומר ש'אם אתה מבין שיש בעיה, כבר פתרת חצי ממנה'. קרה משהו ואי אפשר להתעלם ממנו. גם הקהל צריך להגדיל ראש, גם ספונסרים, גם טביב, גם ראש העיר, ראש הממשלה ומירי רגב. כשבית"ר מצליחה, מיליון איש שמחים ויש כאלה שקופצים על העגלה. אפשר עכשיו להתעלם ממנה ולהפקיר אותה, כולם צריכים להגדיל ראש ולמצוא פתרונות שישאירו את טביב ואת השחקנים".

בנוגע לעתידו אמר רהב: "אין לי ספק שאחזור לבית"ר כשוער ראשון. אני מאמין ביכולות שלי, זה רק עניין של זמן. עכשיו הזמן שלי לדבר במגרש ולא במקומות אחרים. יש לי הרבה עבודה ודרך ארוכה לעבור כדי להגשים את החלומות שלי".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ייפגש הערב עם נציגי עמותת האוהדים בניסיון למצוא פתרונות לבעיות אליהן נקלע המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully