וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "סגלים נסגרים, אסור להשאיר את כולם באוויר"

19.7.2015 / 8:48

חשש כבד בקרב שחקני בית"ר: "ניתקע בלי קבוצה", בצוות המקצועי ניסו להרגיע: "נתניה חיה ככה חודשים, אנחנו נתמודד כמה ימים". בקבוצה כבר קיבלו הצעות על שמונה שחקנים. כ-18 אוהדים קיבלו זימון לחקירה

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים צפויה לחזור להתאמן היום (ראשון) בבית וגן בשעה 17:00 אך השחקנים ממש לא באווירת כדורגל. הודעתו של אלי טביב על עזיבה מחלחלת וגורמת לשחקנים ללחץ גדול. שחקן בקבוצה סיפר: "יש לחץ אדיר. שחקנים חוששים לעתיד שלהם. אי אפשר להשאיר את כולם באוויר ככה. חלק אולי יימכרו וימצאו קבוצות, אך קבוצות סוגרות סגלים ושחקנים עשויים להיתקע בלי קבוצה או עם שכר נמוך ובלי דקות משחק. נמתין כמה ימים אבל מעבר לזה זאת תהיה התעללות".

עובדים במועדון סיפרו הבוקר: "סוף השבוע היה סיוט. אתה מסתכל על המשפחה ולא יודע מה תוכל להגיד להם אם זה יילך למצב של קריסה. זו פרנסה של אנשים ומגיע לנו לקבל תשובות בסיסיות. בכלל, בית"ר חשובה לכל כך הרבה אנשים, למה כולם שותקים ונותנים לקומץ קטן למחוק את המועדון?".

סלובודאן דראפיץ' צפוי לערוך היום שיחה עם השחקנים בנוגע לאווירה הקשה. המאמן יצטרך לשמור את שחקניו בפוקוס בימים הקרובים עד אשר יקבלו תשובות, ובצוות המקצועי אמרו אתמול: "צריך סבלנות של כמה ימים בתקוה שטביב יחזור בו, אם מכבי נתניה חיה ככה חודשים אנחנו נתמודד כמה ימים".

הסערה בבית"ר ירושלים: עדכונים שוטפים

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ', עם השחקנים. נועם מושקוביץ
יצליח להרגיע את הרוחות? סלובודאן דראפיץ'/נועם מושקוביץ

הקשר הניגרי סמואל אורוולו אמור לעבור היום בדיקות רפואיות ולהצטרף לאימונים, כמו גם שניר משען שחתם על חוזהו ביום רביעי. מעבר לאלי דסה ופאבלו דה לוקאס המורחקים, גם נס זמיר ועומר נחמני ייעדרו מהגומלין נגד שרלרואה עקב צבירת כרטיסים צהובים.

במקביל, קבוצות ליגת העל שוחרות לטרף אחרי שחקני בית"ר. בסוף השבוע התקבלו הצעות על לא פחות משמונה שחקנים של בית"ר וזו רק ההתחלה. מעבר לאלי דסה ושלומי אזולאי יש עניין מיידי בלידור כהן, עומר אצילי, קלאודמיר, פאבלו דה לוקאס, דובב גבאי ולירוי צעירי. בבית"ר העריכו אתמול כי אם לא יחול שינוי משמעותי בימים הקרובים טביב יחל במכירת שחקנים כאשר הראשון שייפגש איתו יהיה ג'ורדי קרויף.

מי שחזר עם הקבוצה בשישי וכבר אתמול עזב את הקבוצה הוא בן רהב, שחתם בשלוש שנים בהפועל כפר סבא. רהב אמר: "קיבלתי החלטה למען הקריירה שלי והרצון לשחק. זה לא קשור לכל מה שקרה בשרלרואה וההחלטה של טביב. בית"ר תהיה בלב שלי תמיד אבל זו החלטה למען הקריירה שלי".

טביב קיבל בסוף השבוע מאות שיחות והודעות מאנשים שהפצירו בו לחזור בו ולהישאר בבית"ר, ומנגד כאלה שהצדיקו אותו על החלטתו. מקורב לבעלים סיפר: "גם כשמנסים לגרום לו לחזור בו, הוא כל הזמן מקבל שיחות והודעות שהוא קיבל החלטה נכונה ואסור לו להיות חלק מהדבר הזה. זה כולל גורמים שרוצים לראות את בית"ר נחרבת".

בסוף השבוע החלו ניסיונות להביא לפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרת הספורט מירי רגב וטביב על מנת לנסות ולייצר פתרון מיידי שימנע מטביב לעזוב את המועדון. גם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת הביע עניין לסייע ונראה כי בימים הקרובים יהיו התפתחויות בנושא. היום חזרו ארצה מאות אוהדים של הקבוצה. כ-18 מהם קיבלו זימון למשטרה.

עוד באותו נושא

פנייה ליועץ המשפטי: "להוציא את ארגון לה פמיליה מחוץ לחוק"

לכתבה המלאה
שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים (אמצע) עם לידור כהן. סוכנות ג'יני
רשימת העוזבים תהיה ארוכה? שלומי אזולאי/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully