וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה ליועץ המשפטי: "להוציא את ארגון לה פמיליה מחוץ לחוק"

18.7.2015 / 16:36

ח"כ יואל רזבוזוב שלח מכתב ליהודה ויינשטיין ובו הזכיר את מעשי האלימות של ארגון האוהדים הקיצוני של בית"ר ירושלים והדגיש: "הארגון מונע משנאה, גזענות ולאומנות, יש להכריזו כבלתי מותר"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

התפרעות אוהדי בית"ר ירושלים בבלגיה ממשיכה להעסיק גם את פוליטיקאי ישראל, והיום (שבת) שלח ח"כ יואל רזבוזוב ממפלגת "יש עתיד" מכתב ליועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין, בבקשה לבחון היתכנות משפטית להכרזה על ארגון "לה פמיליה" כהתאחדות בלתי מוכרת וכך למעשה להוציאו אל מחוץ לחוק. מנהלת הליגות הצטרפה לבקשה והחליטה לגבות את פנייתו של רזבוזוב.

אימון פתיחה בית"ר ירושלים אוהדים קהל לה פמיליה. קובי אליהו
דגל של חברי ארגון לה פמיליה/קובי אליהו

במכתב הזכיר ח"כ רזבוזוב: "אותו גוף הניף בעבר במגרשים בארץ את דגל כ"ך, ממנו יצאו מציתי מתקן האימונים בבית וגן, הופנו שלטים "בית"ר טהורה לעד" ואוהדים ו/או עוברי אורח הוכו נמרצות רק על רק תמיכה בקבוצה יריבה או השתייכות ללאום אתני אחר. אין כל עוררין כי ארגון לה פמיליה פועל מתוך מניעים של שנאה, גזענות ולאומנות, וחיבורו למגרשי הכדורגל מונע מניעים לאומניים וגזעניים המחפש להביא להסלמה ואלימות במגרשי הכדורגל בארץ.

"דברים אלה ועל רקע ההתנהגות של הארגון מעוררים חשד מוחשי כי פעילות הארגון מהווה הסתה גזענית בוטה, ומעבר לכך שיטות הפעולה של אנשי לה פמיליה, כפי שתוארו, מרימות את הנטל ההכרחי להכרזתו של הארגון כהתאחדות בלתי מותרת לפי תקנות ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully