וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מעריכים: "יהיה זעזוע במקרה של הדחה"

15.7.2015 / 14:57

גוברים הקולות בדבר שינוי משמעותי שיתרחש במקרה שהצהובים לא יעברו את היברניאנס. על הפרק: ג'ורדי קרויף או סלבישה יוקאנוביץ' שיעזבו. מקורב למועדון: "אי אפשר יהיה לעבור לסדר היום על הדחה"

אתר רשמי

גוברים הקולות סביב מכבי תל אביב בדבר זעזוע גדול שיקרה במועדון במקרה שהקבוצה תודח ממוקדמות ליגת האלופות בגומלין מול היברניאנס ביום שלישי הקרוב. גורמים המקורבים לבעלי התפקידים הבכירים במועדון העריכו לפני הצהריים כי אם מכבי תל אביב לא תהפוך את התוצאה ולא תחלוף על פני המלטזים, ימצא את עצמו לפחות בכיר אחד במערכת מחוץ למועדון.

יוקאנוביץ' נראה מדוכדך, "ספק אם גולדהאר יאשר מהפכה"

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יילך בעקבות אוסקר? יוקאנוביץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

לא ברור האם הדחה תביא לכך שג'ורדי קרויף בעצמו יניח את המפתחות, אבל אין ספק שמירב החצים יילכו לכיוון ההולנדי שהוביל את חילופי המאמנים במכבי תל אביב ואחראי בצורה ישירה לפתיחת החוזים של חלק מהשחקנים ולהארכת החוזים של שחקנים אחרים. למרות הדברים יש לזכור שמיטש גולדהאר רוחש כבוד גדול לקרויף, כך שלא מן הנמנע שזעזוע יכול להגיע גם מכיוןן המאמן סלאבישה יוקאנוביץ'.

"זעזוע יהיה במקרה של הדחה", העריך מקורב למועדון. "אבל איזה סוג של זעזוע זה עדיין לא ברור. אי אפשר יהיה לעבור לסדר היום על הדחה". במכבי תל אביב היה גם מי שהזכיר את החלפתו של אוסקר גרסיה בפאקו אייסטרן כגורם שהביא לטרבל של מכבי תל אביב. "אם אוסקר היה נשאר, לא בטוח שהיינו מצליחים בעונה שעברה", ציין שחקן בקבוצה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully